شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

پیشگیری از سرقت منازل با کمک قفل های دیجیتال یوکا

کمتر کسی پیدا می‌شود که واقعا نگران حفظ امنیت خانه خود نباشد. هرچقدر هم که در محله‌های امن زندگی کنیم، همچنان به تضمینی برای به حداکثر رسیدن امنیت منازلمان نیاز داریم تا به‌لحاظ روانی احساس خوبی داشته باشیم. گجت قفل دیجیتال یکی از محصولاتی است ساخته شد تا عاملی برای تامین امنیت منازل و آسایش فکری کاربران باشد.

پیشگیری از سرقت منازل با کمک قفل های دیجیتال یوکا

اگر دغدغه اصلی شما هم تامین امنیت منزلتان است، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. ما قصد داریم که در این نوشته از جلوگیری از سرقت با کمک قفل‌های دیجیتال یوکا با شما صحبت کنیم.

قفل دیجیتال؛ قهرمان بی‌بدیل امنیت

قبل از هر چیزی دوست داریم که از شما سوالی بپرسیم. شما برای تامین امنیت منزل و اشیا گرانبهایتان چه راه‌هایی در ذهن دارید؟ آیا تابحال به این مسئله فکر کرده‌اید که برای امنیت منازلتان چه کارهایی از دستتان برمی‌آید؟ نصب درب ضدسرقت؟ جوشکاری اضافی و نصب درب‌های آکاردئونی؟ نصب دزدگیر؟ دوربین مداربسته؟ نگهبان محله و نصب کیوسک نگهبانی در خیابان؟

به‌نظر شما همه راهکارهای ذکر شده تا چه اندازه می‌تواند در تامین امنیت منازل شما موثر باشند؟ احتمالا به‌نظر شما هم هیچ‌کدام از این راهکارها کامل و بدون ایراد نیستند و نمی توانند صددرصد انتظارتان را نسبت به امنیت مکان موردنظرتان تامین کنند. اما نصب قفل‌های دیجیتال چطور؟ این راهکار جذاب و پیشگامانه، پیشنهاد ما به شماست.

این راهکار با کمترین درصد خطا و بیشترین توان ممکن، هرآنچه از امنیت انتظار دارید را برآورده خواهد کرد. قفل‌های دیجتال با قابلیت‌های بی‌نظیری که به کاربران ارائه می‌دهند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای حفظ و تامین امنیت منازل محسوب می‌شوند. می‌پرسید چطور؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با تمام آنچه قفل دیجیتال یوکا برای بهبود امنیت خانه در اختیار شما قرار می‌دهد آشنا شوید.

قفل دیجیتال چیست؟

قفل دیجیتال نسل جدید قفل است که با نصب روی درب‌های منزل یا ادارات به کاربران کمک می‌کند تا از روش‌هایی غیر از کلید مکانیکی برای باز کردن درب استفاده کنند. احتمالا همه شما حداقل یک‌بار با بعضی از انواع قفل‌های دیجیتال برخورد داشته‌اید.

قفل‌های کارتی هتلی از قدیمی‌ترین نمونه‌های قفل الکترونیک یا دیجیتال هستند که امروزه به‌صورت وسیع در هتل‌ها، مراکز اقامتی و حتی ادارات و بخش‌های خدماتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اما طولی نکشید که این گجت‌های الکترونیکی محبوب، جای خود در دل کاربران خانگی هم باز کردند و حالا به‌صورت روزافزون در بخش خانگی به‌فروش می‌رسند.

این قفل‌ها با قابلیت‌های متعددی که برای کاربران فراهم می‌کنند روزبه‌روز محبوب‌تر می‌شوند. قفل الکترونیک براساس کارکرد، سیستم و امکاناتی که در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد به انواع مختلفی تقسیم می‌شود: قفل‌های کارتی، دستگیره دیجیتال، قفل‌های هوشمند، قفل استخری و...

اما بیایید نقش قفل دیجیتال یوکا را در افزایش امنیت کاربران خانگی به‌صورت دقیق‌تر مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید:

  • امکان نظارت از راه دور بر قفل دیجیتال

یکی از بهترین و جالب‌ترین کارکرد قفل دیجیتال، فراهم کردن امکان نظارت از راه دور برای کاربران است. اکثر مدل‌های قفل دیجیتال یوکا از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

این امکان از طریق اتصال قفل به گوشی همراه هوشمند فراهم می‌شود. درواقع شما با خرید قفل یوکا می‌توانید از بستر اینترنت از ورود و خروج به خانه خود مطلع شوید و بر روند کار آن نظارت کنید.

درواقع یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از قفل دیجیتال یوکا همین است. اتصال به گوشی همراه به شما قدرت می‌دهد که تمام تنظیماتی که نیاز دارید و مطلوبتان است را روی قفل اعمال کنید.

2

با استفاده از قابلیت اتصال قفل دیجیتال یوکا به گوشی همراه قادر خواهید شد حتی زمانی که در خانه نیستید هم حواستان به درب باشد. قفل دیجیتال یوکا درست مانند نگهبانی 24 ساعته برای شما عمل می‌کند و به شما کمک می‌کند تا از هر مسئله امنیتی احتمالی باخبر شید تا بتوانید اقدامات لازم را انجام دهید.

از آنجایی که هر کاربر، شناسه مخصوص به‌خود را دارد، شما به‌سادگی باخبر خواهید شد که چه کسانی در چه ساعتی وارد خانه شدند و به‌این‌ترتیب همیشه حواستان به درب خواهد بود.

این قابلیت مخصوصا برای والدین شاغل که کودکانشان در ساعاتی از روز تنها در خانه هستند، یا کسانی که درمیان اعضای خانواده خود سالمندان مبتلا به آلزایمر دارند بسیار کاربردی است.

  • هشدار حریق و ضربه در قفل دیجیتال

صرف اتصال قفل به گوشی همراه کافی نیست. کاربران باید از همه موارد احتمالی باخبر باشند تا بتوانند قبل از هر اتفاقی اقدامات لازم را به‌کار بگیرند. یکی از قابلیت‌های قفل دیجیتال یوکا سنسورهای کاربردی است که به کاربران کمک می‌کند تا خطرات بالقوه را شناسایی کنند و پیش از وقوع حادثه از آن باخبر شوند.

یکی از این سنسورها، سنسور دما است که می‌تواند خطرات بالقوه حریق را شناسایی کند. زمانی که دما از حدی بالاتر برود (حدود 50درجه سانتی‌گراد) قفل یوکا حساس خواهد شد و خطر حریق را به کاربر اعلام می‌کند.

همچنین درصورت وارد کردن ضربه به قفل توسط افراد بیگانه یا تلاش افراد برای وارد کردن رمز (بعد از 5 دفعه ثبت اشتباه رمز) قفل از کار می‌افتد و به کاربر اعلام می‌کند که اشخاصی قصد ورود تهاجمی به منزل یا مکان مورد حفاظت شما را دارند.

  • مجهز به قفل کودک

اگر کودکی در خانه دارید یا بیماران مبتلا به آلزایمر با شما زندگی می‌کنند، نیاز خواهید داشت که مطمئن شوید کسی به‌راحتی نخواهد توانست که از داخل خانه درب را باز کند.

قفل کودک تعبیه شده در قفل دیجیتال یوکا این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که درب را از داخل خانه قفل کنید تا کسی بدون اطلاع شما خارج نشود و نگرانی خاصی بابت این مسئله پیدا نکنید.

  • امکان قفل خودکار 

آیا شما هم درگیر وسواس قفل کردن درب هستید و باید چندبار چک کنید که درب را قفل کرده‌اید یا نه؟ وقت آن رسیده است که با این وسواس خداحافظی کنید!

قفل دیجیتال یوکا تنها چند ثانیه پس از اینکه باز ماند، به کاربران هشدار باز بودن درب می‌دهد و شما باخبر خواهید شد که درب را نبسته‌اید.

هنوز تمام نشده است! قابلیت دیگر این محصول قفل خودکار است. یعنی هربار که شما از منزل خارج می‌شوید، درب خودبه‌خود قفل خواهد شد. به همین سادگی! دیگر نیازی ندارید که نگرانی بابت باز ماندن درب داشته باشید و خیالتان راحت خود بود که همیشه درب پشت سر شما بسته و قفل می‌شود.

  • ساختار ضدهک و ضدسرقت در قفل های دیجیتال

تجهیز به الگوریتم ضدهک و ضدسرقت یکی دیگر از امکاناتی است که از قفل‌های دیجیتال یوکا سدی غیرقابل نفوذ دربرابر سرقت و ورود بیگانگان می‌سازد.

همه می‌دانیم که هر فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی با امکان اتصال به اینترنت می‌تواند مورد تهدید سایبری و هک قرار بگیرد؛ اما الگوریتم ضدسرقتی که در این‌دسته از محصولات یوکا به‌کار رفته است، احتمال هک آن را به چیزی به‌اندازه صفر می‌رساند.

این سیستم پیشرفته خیال کاربران را بابت هک راحت می‌کند و ما با اطمینان به شما می‌گوییم که هک این‌دسته از قفل‌ها کار هر کسی نیست و شاید کمتر کسی پیدا شود که بتواند چنین چیزی را اجرایی کنید.

از طرفی ساختار قفل‌های دیجیتال یوکا بسیار محکم و باکیفیت است. این‌دسته از قفلها از آلیاژ‌های باکیفیت و مواد اولیه بسیار محکم ساخته شده‌اند. مغزی سه‌زبانه این قفل‌ها هم احتمال شکسته شدن آن‌ها را به صفر می‌رساند و به همین دلیل خیال کاربران بابت شکسته شدن یا آسیب دیدن آن آسوده خواهد بود.

3

  • دسترسی متنوع و امن

یکی از عوامل تعیین کننده امنیت قفل‌های دیجیتال روش‌های دسترسی به آن است. قفل‌های دیجیتال یوکا به تناسب مدل و بودجه‌ای که برای خرید آن‌ها درنظر می‌گیرید، طیف متنوعی از انواع دسترسی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

این انواع دسترسی علاوه‌بر بهبود تجربه کاربری، به شما امکان می‌دهند که امنیت خانه‌های خود را به حداکثر ممکن برسانید. استفاده از سیستم‌های پیشرفته‌ای مانند سنسورهای بیومتریک، امکان ورود افراد غریبه را به صفر می‌رسانند و علاوه‌برآن ورود به خانه را برای شما بسیار آسان خواهند ساخت.

شناسه‌های بیومتریک، ویژگی‌هایی خاص از بدن ما هستند که منحصربه‌فرد بوده و نظیری ندارند. همه ما این شناسه‌ها را می‌شناسیم (یا حداقل یکی از آن‌ها را). اثرانگشت، اثر کف دست، عنبیه و صورت از شناسه‌های بیومتریکی هستند که توسط اسکنرهای پیشرفته قفل دیجیتال یوکا در قفل دیجیتال تعریف شده و بعدا شناسایی می‌شوند.

استفاده از این سنسورها به شما امکان می‌دهد که باز کردن درب را صرفا به خودتان و کاربران مجاز منحصر کنید و احتمال ورود دیگران را به صفر برسانید.

  • رمز دو مرحله‌ای

همیشه زمانی که مجبوریم برای مدتی طولانی دور از خانه بمانیم، نگرانی‌مان بابت امنیت آنجا یا ورود افراد بیگانه افزایش پیدا می‌کند. سیستم قفل‌های الکترونیک یوکا برای این موقعیت‌ها هم تدبیری اندیشده است.

قفل دومرحله‌ای این امکان را به کاربران می‌دهد که امنیت را دوبرابر کنند و احتمال سرقت را کاهش دهند. با فعال کردن این سیستم می‌توانید از دو گزینه ناهمسان برای باز کردن درب منزلتان استفاده کنید.

مثلا می‌توانید این امکان را فراهم کنید که قفل درب منزلتان با استفاده از رمز و سپس با اثرانگشت باز شود. به‌این‌ترتیب خیالتان بابت امنیت راحت خواهد بود.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات کامل در ارتباط با انواع مختلف گجت‌های هوشمندسازی منازل، به سایت https://yuccahq.com/ مراجعه کنید؛ مشاوره رایگان دریافت کنید، سپس تصمیم به تهیه این محصولات به فراخور نیاز خود بپردازید.


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied