شمانیوز
شما نیوز

حضور فعال و موفق شرکت فولاد بوتیای ایرانیان در سمپوزیم فولاد 1400 ایران

شرکت فولاد بوتیای ایرانیان هم راستا با سیاست گذاری ­های کلان و در کنار سایر شرکت­های ممتاز فولادی کشور در بیست و سومین همایش پژوهشگران، مدیران و کارشناسان صنعت فولاد کشور با عنوان سمپوزیوم فولاد 1400 حضوری شایسته و فعال از خود به ثبت رساند.

حضور فعال و موفق شرکت فولاد بوتیای ایرانیان در سمپوزیم فولاد 1400 ایران

به گزارش شمانیوز؛ شرکت فولاد بوتیای ایرانیان هم راستا با سیاست گذاری ­های کلان و در کنار سایر شرکت­های ممتاز فولادی کشور در بیست و سومین همایش پژوهشگران، مدیران و کارشناسان صنعت فولاد کشور با عنوان سمپوزیوم فولاد 1400 حضوری شایسته و فعال از خود به ثبت رساند.

از 220 مقاله واصل شده به سمپوزیوم بین المللی فولاد 1400، تعداد 136 مقاله به صورت نهایی پذیرفته شدند که در این میان شرکت فولاد بوتیای ایرانیان موفق به اخذ پذیرش تعداد 8 مقاله شد. از دیگر فعالیت­های انجام شده شرکت فولاد بوتیای ایرانیان در این سمپوزیوم می توان به ارائه مطالب کاربردی - تخصصی در جلسات تخصصی، تبادل نظر با ذینفعان، شناسایی فرصت­ها، حضور در نمایشگاه تخصصی جانبی سمپوزیوم به منظور معرفی هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو) و جایگاه شرکت فولاد بوتیای ایرانیان اشاره کرد.

سمپوزیم فولاد ایران که هرسال توسط انجمن آهن و فولاد ایران با هدف ایجاد زمینه مساعد ارتباط و گردهمایی پژوهشگران و متخصصان، ارتقاء سطح دانش فنی و ایجاد زمینه مشارکت در فعالیت­های علمی و تحقیقاتی صنعت فولاد کشور برگزار می شود؛ در سال جاری موضوع «چالش ها و راهکارهای صنعت فولاد در دوران پسا کرونا» را در دستور کار داشت.

در سمپوزیم فولاد سال جاری فناوری­های نوین صنعت فولاد در جهت حفظ محیط زیست، فناوری پسماند، راهکارهای علمی و عملی افزایش بهره­وری، راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی در صنعت فولاد، راهکارهای بهینه سازی مصرف آب در صنعت فولاد، طرح چالش­ها و فرصت­های صنعت فولاد در حوزه هایی مانند تامین مواد اولیه، محیط زیست، توسعه، تکنولوژی، بهبود خواص مکانیکی محصولات فولادی و همچنین آینده صنعت فولاد به بحث و بررسی گذاشته شد.

در پایان این رویداد علمی و صنعتی جناب آقای دکتر خسروی راد مدیرعامل محترم شرکت فولاد بوتیای ایرانیان ضمن قدردانی از تلاش نویسندگان مقالات، مجدداً تاکید نمودند که شرکت فولاد بوتیای ایرانیان در چارچوب روش­های اجرایی تحقیق و توسعه از تلاش­های علمی و انتشار مقالات تخصصی صنعت فولاد در تمامی سطوح پرسنلی کارکنان که در راستای اهداف و اولویت های کاری شرکت باشد برای حضور فعال در رویدادهای علمی و صنعتی از جمله سمپوزیوم فولاد سال آینده حمایت لازم به عمل می آورد.

 

روابط عمومی شرکت فولاد بوتیای ایرانیان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied