شمانیوز
شما نیوز

در بازدید معاون اداری مالی بانک مرکزی مطرح شد

ابلاغ ماموریت‌های موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز

دکتر مستشار عضو هیات عامل بانک مرکزی در بازدید از موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز، ماموریت های مهم این موسسه را ابلاغ کرد.

ابلاغ ماموریت‌های موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز

به گزارش شمانیوز، دکتر سعید مستشار؛ معاون اداری مالی بانک مرکزی در بازدید از موسسه مطبوعاتی بازار پول و ارز بیان کرد: این موسسه، مجموعه رسانه‌ای ارزشمند برای نظام پولی و بانکی کشور است که علاوه بر اطلاع رسانی به هنگام و دقیق، وظیفه‌ی فرهنگ‌سازی و ارتقاء سواد مالی با محوریت تبیین مفاهیم بازار پول در نظام بانکی کشور را برعهده دارد.

رئیس شورای سیاست‌گذاری شبکه خبری ایبِنا افزود: این رسانه باید در کنار سایر رسانه های فعال در کشور، با رویکردی تخصصی  بر اطلاع رسانی و تحلیل اخبار و رویدادهای شبکه پولی و بانکی متمرکز شده و بتواند به مرجعی قابل اتکا در این حوزه تبدیل شود، آنگونه که تاکنون نیز بخوبی در مسیر تحقق این ماموریت مهم حرکت کرده است.

عضو هیات عامل بانک مرکزی تاکید کرد: طراحی و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی ویژه خبرنگاران و تولید و ترویج  محتواهای متنوع آموزشی در حوزه بازار پول، از دیگر برنامه هایی است که در ارتقاء کیفیت اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این حوزه بسیار موثر است و از این رو، ضروری است این برنامه ها بطور جدی و مستمر پیگیری شود.

 

ایبِنا

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied