شمانیوز
شما نیوز

مدیران جدید بانک کارآفرین منصوب شدند

مدیران بخش طرح و توسعه و منابع انسانی بانک کارآفرین تغییر کردند.

مدیران جدید بانک کارآفرین منصوب شدند

به گزارش شمانیوز ، با حکم دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل بانک کارآفرین، دکتر مسلم بمان پور بعنوان مدیر طرح و توسعه و خانم شهره محمدیاری بعنوان مدیر امور سرمایه انسانی بانک کارآفرین منصوب شدند.

در مراسم تودیع و معارفه مدیران جدید بانک ، زهرا اسلامی مدیر سابق طرح و توسعه بانک کارآفرین ضمن این که تغییر و تحولات در بانک را منشا خیر و برکت برای بانک خواند ،گفت: ۹ سال پیش زمانی  که وارد بانک کارآفرین شدم مدیریت طرح و توسعه تازه شکل گرفته بود و خوشحالم که در این مدت توانسته ام در راستای برنامه ها و اهداف بانک قدم بر دارم.

1

 وی  افزود:تمام  همکاران مدیریت طرح و توسعه از کارشناسان متخصص و توانمند بانک کارآفرین هستند که بعنوان سرمایه بانک شناخته می شوند و درمدت حضورم در این مدیریت سعی کردم تجربه ۳۰ساله بانکی ام را در اختیارشان قرار دهم تا بتوانند برای بانک منشا خیر و برکت باشند.

اسلامی ابراز امیدواری کرد که پس از این نیز شاهد موفقیت های بانک کارآفرین باشیم.

دکتر مسلم بمان پور مدیر طرح و توسعه بانک نیز در مراسم معارفه خود با اشاره به تجربه حضورش در بانک کارآفرین گفت: یکی از نقاط قوت بانک کارآفرین را نیروی انسانی بانک است . در طی۲۱ ماه گذشته که در بانک کارآفرین در بخش مدیریت آموزش و مدیریت ارزیابی عملکرد حضور داشتم، وجود همکاران متخصص موجب شد تا بتوانیم اقدامات مناسبی را انجام دهیم . قطعا حضور در مدیریت طرح و توسعه راه سختی است که در پیش رو دارم اما به پشتوانه نیروی انسانی توانمند بانک قطعا می توانیم در راستای اهداف و برنامه های بانک قدم برداریم.

2

در ادامه این مراسم شهره محمدیاری مدیر جدید سرمایه انسانی نیز با اشاره به برنامه های اجرا شده در بخش سرمایه انسانی در دو سال گذشته گفت: در حوزه سرمایه انسانی در دو سال گذشته عملکرد مثبتی داشتیم و شاهد تحولات خوبی بودیم و با توجه به رشدهای بانک در بخش سرمایه انسانی شاهد رضایت همکاران بودیم .

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به تجارب آقای موفق کارهای خوب و بهتری در این بخش برای همکاران انجام دهیم و با فراغ بال بیشتری در راستای اهداف بانک تلاش کنیم.

3

در این مراسم مهندس محمدرضا خورسندی رییس هیات مدیره بانک با تقدیر از زحمات خانم اسلامی، وی را یکی از مدیران سخت کوش و موفق بانک خواند و گفت: در ۹ سالی  از خدمات ایشان در بانک بهره بردیم همیشه ایشان را مدیری توانمند و سختکوش دیدم که در تمامی جلسات حضور داشت و برای رسیدن به اهداف و برنامه های بانک بسیار تلاش کرد.

مهندس مهدی سیف علی شاهی عضو هیات مدیره بانک نیز در تقدیر از زحمات خانم اسلامی مدیریت طرح و توسعه را از مدیریت های نفس گیر بانک خواند و گفت : خانم اسلامی تمام کارها را با جدیت دنبال می کردند و گاهی مدیران در مقابل پیگیری ها و حس مسولیت پذیری  ایشان کم می آوردند.

وی، خانم اسلامی را از مدیرانی خواند که نیروی انسانی متخصص تربیت می کند و افزود: از این جهت قدردان وی هستیم و امیدورایم که در همه زمینه ها موفق باشند.

4

 

روابط عمومی بانک کارآفرین

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied