شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

قیمت روز انواع ( میلگرد ، پروفیل ، ورق ، نبشی ، ناودانی ، سپری ، محصولات استیل ) در مرکز استیل صفری

میلگرد به فولادی با سطح مقطع توپر و دایره ای گفته می شود که نام دیگر آن آرماتور می باشد. از میلگرد ها بر اساس خواص مکانیکی چون مقاومت فشاری، مقاومت کششی و تنش تسلیم، در موارد مختلفی استفاده می‌شود. در فروشگاه اینترنتی مرکز استیل تمامی میلگرد های آجدار،ساده،کلاف ساده و کلاف آجدار از با کیفیت ترین و معتبر ترین کارخانه ها با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می گردد.

قیمت روز انواع ( میلگرد ، پروفیل ، ورق ، نبشی ، ناودانی ، سپری ، محصولات استیل ) در مرکز استیل صفری

میلگرد

میلگرد به فولادی با سطح مقطع توپر و دایره ای گفته می شود که نام دیگر آن آرماتور می باشد. از میلگرد ها بر اساس خواص مکانیکی چون مقاومت فشاری، مقاومت کششی و تنش تسلیم، در موارد مختلفی استفاده می‌شود. در فروشگاه اینترنتی مرکز استیل تمامی میلگرد های آجدار،ساده،کلاف ساده و کلاف آجدار از با کیفیت ترین و معتبر ترین کارخانه ها با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می گردد.

  • میلگرد آجدار: دارای برجستگی‌ها و فرورفتگی‌هایی در سطح خود می باشد.جنس این محصول از فولاد A1بوده که در اندازه‌های 8، 10، و ... الی 40، تولید و به بازار عرضه می شود.
  • میلگرد ساده: سطح این محصول بر خلاف میلگرد آجدار بدون فرورفتگی و برآمدگی بوده و جنس آن از فولاد A2 و A3که در اندازه‌های 8 الی 40 تولید و به فروش می رسد.
  • میلگرد کلاف آجدار: این محصول شبیه میلگرد آجدار دارای آج بر روی سطح خود بوده و در اندازه‌های 8 الی 16 در بازار به شکل کلاف عرضه می شود.
  • میلگرد کلاف ساده: این محصول مانند نوع ساده آن فاقد آج بر روی سطح خود بوده و در اندازه‌های کوچک‌تر 5.5، 6، 6.5 و ... کاربرد داشته و بصورت کلاف تولید و در بازار به فروش می رسد. البته نوع کاربری این محصول بیشتر صنعتی بوده و با توجه به جنس تولیدی در انواع مختلف نظیر اروپایی، فولاد پرکربن، پوشش اپوکسی، گالوانیزه، کامپوزیت GFRP و فولادی ضد زنگ تهیه و تولید شده و در بازار یافت می‌شود.

میلگرد

ورق

ورق ها صفحات فلزی هستند که از فلز هایی چون آلیاژهای آلومینیوم، فولاد زد زنگ، مس، برنج و ... تولید می شوند. این محصولات توسط یکسری فرآیند های صنعتی نازک شده و در ابعاد و ضخامت های متنوعی ساخته می شوند. از انواع ورق می توان : ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق روغنی و ورق استیل  نام برد.انواع ورق در کارخانه های مختلف  که به صورت برش خورده یا رولی تولید و به بازار عرضه می شود.  تولید ورق ها در کیفیت ها و متریال و همچنین ضخامت های مختلفی صورت می گیرد که همین امر خود تاثیر بسیار زیادی بر قیمت نهایی آن ها خواهد داشت.

ورق

ورق استیل

در تولید ورق‌ استیل (فولاد ضد زنگ) عناصر مختلفی ترکیب می شوند، اما در کل این محصول بر پایه آهن است. که از فلز استیل و ترکیب آن با چند عنصر دیگر تولید می شود. ورق های استیل به دلیل داشتن عنصر کروم در ساختار خود  دارای  مقاومت بالا هستند. همچنین این محصول دارای انواع ورق استیل آستینتی، استیل فریتی و استیل مارنزیتی می‌باشد.

از خصوصیات ورق استیل می توان به جوش پذیری، شکل پذیری و انعصاف پذیری بالا، مقاومت در برابر خوردگی، فرسودگی و ضربه و زیبایی ظاهری آن اشاره کرد که باعث کاربرد زیاد آن می شود. ورق استیل در صنایع ساختمان سازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

ورق استیل

نبشی

پروفیل نبشی از مهم ترین پروفیل هایی است که در صنعت ساختمان‌سازی، در سازه‌ها و پروژه‌های مختلف از آن استفاده می شود. این پروفیل به شکل دو ضلع یا دو خط عمود بر هم ساخته شده که این دو ضلع در یک تقاطع به یکدیگر متصل شده‌اند.قیمت انواع نبشی ها بر اساس نوع و شکل ظاهری آن ها تعیین می شود.این پروفیل به دو شکل بال مساوی و بال نامساوی در بازار عرضه می شود. انواع نبشی ها بهترین گزینه برای اتصال تیرآهن و پل‌ها به ستون‌های یک سازه هستند.

نبشی

ناودانی

ناودانی از مقاطع فولادی است که در گروه پروفیل های باز قرار می گیرد. شکل این مقطع فولادی به شبیه حرف U انگلیسی بوده  و دارای یک سطح افقی که جان نامیده می شود و دو سطح عمودی که بال نامیده می شود است. از این محصول در سازه‌های ساختمانی و پروژه‌های صنعتی استفاده می گردد. قیمت این پروفیل فولادی به صورت شاخه‌ای محاسبه شده و جنس آن نیز بر روی قیمت نهایی موثر است. در حال حاضر انواع ناودانی از جنس آلومینیوم، استیل، فولاد کربن و... در بازار موجود است. متریال به کار رفته در ناودانی، استقامت و استحکام آن را افزایش داده و به همین دلیل در ساخت بسیاری از سازه‌های فلزی از آن استفاده می‌شود. 

سپری

سپری یکی از مقاطع فولادی پر کاربرد در صنعت و ساختمان سازی است. شکل ظاهری این محصول شبیه به حرف T انگلیسی است، به همین دلیل به آن پروفیل T نیز می گویند. سپری جزء مصالح کاربردی در ساختمان‌سازی بوده که قطر آن از ۹/۰ تا ۵/۲ میلی‌متر متغیر است.از پروفیل T برای اتصالات، ستون‌ها، اسکلت، سقف‌ها، درب و پنجره استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای سپری می‌توان به ساخت گاردریل، کلاف بندی، سدسازی، نماکاری و... اشاره داشت.انواع سپری از جنس استیل، مس، برنج، آهن، آلومینیوم و... تولید و عرضه می شود. از این رو جنس و روش تولید سپری بر روی قیمت نهایی آن تأثیر گذار است. پروفیل تی به دو روش نورد گرم و نورد سرد تولید می‌شوند. در حال حاضر فروش سپری به روش نورد گرم متداول ‌تر بوده و هزینه مقرون‌به‌صرفه تری نیز دارد.

پروفیل

پروفیل  از پرکاربردترین محصولات فلزی هستند که در انواع، شکل ها، ضخامت، جنس‌ها، سایزهای مختلفی تولید می‌شود که قیمت هر کدام با دیگری متفاوت می‌باشد.

پروفیل‌ها از لحاظ شکل ظاهری دارای دو گروه پروفیل باز و پروفیل بسته هستند. پروفیل‌های باز و بسته در ابعاد و ضخامت‌های متنوعی تولید می شوند. پروفیل‌های باز شکل یکی از حروف انگلیسیI  ،H ، Z،T یا U می‌باشد؛ تیرآهن، نبشی، ناودانی، پروفیل آبرو، پروفیل زد، پروفیل فرانسوی و ... در این دسته قرار می‌گیرند.

محصولات استیل

مجموعه مرکز استیل با بیش از 50 سال تجربه همکاری با کارگاه ها و کارخانه های تولیدی از معتبرترین مراکز در زمینه خرید و فروش تمامی محصولات استیل بوده و از آنجایی که تعامل صادقانه و تداوم در همکاری از اصول و اولویت های این مجموعه است بهترین خریدار ضایعات شما می باشد. برای فروش ضایعات استیل از طریق شماره تلفن 55533326-021 یا وب سایت https://markazsteel.com با مجموعه مرکز استیل تماس حاصل فرمایید.

مرکز استیل ( محصولات استیل )

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied