شمانیوز
شما نیوز

سقوط قیمت دلار

دلار در صرافی ملی در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۶۸ تومان کاهش، ۲۵,۲۵۳ تومان نرخ گذاری شد.

سقوط قیمت دلار

قیمت دلار در درهفته آینده چگونه می شود؟ قیمت دلار نسبت به آخرین معاملات کاهش یافت. قیمت دلار هرروز متغیر است.قیمت دلار غیر قابل پیش بینی است .

 

 

قیمت دلار در صرافی ملی

روز قبل دلار در صرافی ملی مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در صرافی ملی که ۲ روز پیش تا ۲۵,۴۲۱ (بیست و پنج هزار و چهارصد و بیست و یک ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۶۶ درصدی به ۲۵,۲۵۳ (بیست و پنج هزار و دویست و پنجاه و سه ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در بازار متشکل

روز قبل دلار در بازار متشکل مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار متشکل که ۲ روز پیش تا ۲۵,۰۸۷ (بیست و پنج هزار و هشتاد و هفت ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۳۶ درصدی به ۲۴,۹۹۷ (بیست و چهار هزار و نهصد و نود و هفت ) تومان رسید.

 

قیمت دلار در سامانه سنا

روز قبل دلار در سامانه سنا مانند ۲ روز پیش با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در سامانه سنا که ۲ روز پیش تا ۲۵,۲۱۹ (بیست و پنج هزار و دویست و نوزده ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با ۲۷ ژانویه ۲۰۲۲ - با کاهش ۰.۰۷ درصدی به ۲۵,۲۰۰ (بیست و پنج هزار و دویست ) تومان رسید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied