شمانیوز
شما نیوز

افت قیمت محصول پر طرفدار ایران خودرو

امروز 6 بهمن 1400 رصد بازار پرتیراژهای ایران خودرو نشان دهنده آن است که ایران خودرویی ها هم رشد قیمت داشته‌اند و هم با افت قیمت روبرو بوده‌اند.

افت قیمت محصول پر طرفدار ایران خودرو

ایران خودرو محصولات خود را پیش فروش کرد.محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که محصولات ایران خودرو طرفدار زیادی دارد.محصولات ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود.

 

رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو امروز همزمان شد با نوسان اندک رو به بالای نرخ دلا،  اما نکته جالب در میان محصولات ایران خودرو به افت 14 میلیونی «دنا پلاس توربو اتومات» باز می گردد. 

 

به گفته فعالان بازار خودرو با نوسان نرخ دلار امروز شاهد رشد قیمت بیشتر پرتیراژهای ایران خودرو در بازار بودیم. از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو افت قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» نیز به دلیل افزایش عرضه در بازار صورت گرفته است. این خودرو در هفته های اخیر به دفعات رشد قیمت را تجربه کرد و قیمت آن در بازار به 520 میلیون تومان نیز رسید و امروز ریزش شدیدی را تجربه کرد.

از سوی دیگر همچنین نوسان پی در پی قیمت خودرو در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو همچنان خریداران و فروشندگان تمایلی برای ورود به بازار از خود نشان نمی دهند. ظاهرا هر چند بازار خودرو از طولانی شدند مذاکرات و نوسان پی در پی نرخ دلار خسته شده است، اما خریداران و فروشندگان انتظار را به ورود به بازار ترجیح می دهند.

قیمت های جدید محصولات ایران خودرو

 از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می توان به «پژو 206 تیپ 2»، «پژو 206 تیپ 5»، «پژو 206 صندوقدار» ، «سمند LX با موتورEF7» و «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا معمولی»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied