شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی//

افتتاح حساب پرفکت مانی به روشی امن و ساده

پرفکت مانی به عنوان یکی از سیستم‌های پرداخت امن، از سال ۲۰۰۷ به بعد جای خود را میان مشتریان بین‌المللی و افرادی باز کرده است که خواهان خرید و نقل و انتقال پول به سراسر دنیا به روشی مطمئن هستند.

افتتاح حساب پرفکت مانی به روشی امن و ساده

پرفکت مانی به عنوان یکی از سیستم‌های پرداخت امن، از سال ۲۰۰۷ به بعد جای خود را میان مشتریان بین‌المللی و افرادی باز کرده است که خواهان خرید و نقل و انتقال پول به سراسر دنیا به روشی مطمئن هستند. خوشبختانه پرفکت مانی برای ایران تحریم نیست و کاربران ایرانی می‌توانند بدون محدودیت و به راحتی یک اکانت پرفکت مانی برای خود داشته باشند. اگر به دنبال افتتاح حساب پرفکت مانی برای خود هستید، همین امروز می‌توانید اکانت خود را بسازید. با ما در این راهنما همراه باشید.

مزایای استفاده از پرفکت مانی

سیستم پرداخت پرفکت مانی دارای پشتیبانی از زبان فارسی بوده و می‌توانید بدون نیاز به حساب بانکی برای خود اکانت بسازید. همچنین چند نوع حساب مانند حساب دلاری، یورو، طلا و بیت کوین و ... از جانب این سیستم پشتیبانی می‌شود که دست کاربران را در انتخاب باز گذاشته است.

فریلنسرهای زیادی در سراسر دنیا و ایران برای اینکه پول خود را بدون نیاز به باز کردن حساب در بانک‌های خارجی از جانب کارفرما دریافت کنند، پرفکت مانی را انتخاب می‌کنند. همچنین با همان اکانت می‌توانند خریدهای خود را از فروشگاه‌های اینترنتی که دارای درگاه پرداخت پرفکت مانی هستند انجام دهند.

به همه این موارد این را هم اضافه کنید که پرفکت مانی به طور سالانه درصدی به هر حساب سود پرداخت می‌کند. این امر به دلیل سرمایه‌گذاری است که این سیستم با استفاده از سپرده های موجود انجام می‌دهد. پس اگر درآمد دلاری داشته یا قصد مهاجرت دارید و نمی‌خواهید دلار کاغذی با خود حمل و نقل کنید، پرفکت مانی بهترین انتخاب است.

کاربرد افتتاح حساب پرفکت مانی

  • دریافت درآمدهای ارزی
  • ارسال پول به خارج
  • دریافت پول از دوستان و بستگان خارج از کشور
  • انجام خریدهای آنلاین با کیف پول پرفکت مانی
  • خرید کد ووچر
  • خرید گیفت کارت
  • خرید ارز دیجیتال
  • تبدیل آسان دلار پرفکت مانی به ریال

 

1

 

مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب پرفکت مانی

برای افتتاح حساب پرفکت مانی نیاز به مدارک خاصی نیست. اما اگر قصد احراز هویت یا وریفای کردن اکانت خود برای استفاده خدمات بیشتر از آن را دارید، نیاز به مدارکی مانند موارد زیر است:‌

  • یکی از مدارک شناسایی (پاسپورت، کارت ملی،‌گواهینامه رانندگی)
  • یکی از قبض های خدماتی (قبض برق، گاز و…)
  • تایید شماره تلفن برای دریافت کد فعالسازی

لازم است اسکن موارد بالا را تهیه کنید یا از مدارک ذکر شده یک عکس با کیفیت تهیه کنید تا در مرحله آپلود آن‌ها را بارگزاری کنید.

مراحل افتتاح حساب پرفکت مانی

با ورود به سایت پرفکت مانی، در قسمت مشخص شده باید وارد بخش ثبت نام شوید تا مراحل افتتاح حساب پرفکت مانی آغاز شود. لازم به ذکر است که این سایت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و می‌توانید تمامی این مراحل ثبت نام را با زبان فارسی انجام دهید. برای این کار تنها کافی است در صفحه این وبسایت، در قسمت بالا سمت راست، زبان سایت را از انگلیسی به فارسی تغییر دهید. اگر هم طبق زبان انگلیسی پیش می‌روید، مراحل زیر را دنبال کنید.

  • برای شروع کار لازم است وارد سایت پرفکت مانی شده و سپس sign up را بزنید یا مستقیم وارد صفحه افتتاح حساب پرفکت مانی به این آدرس شوید. 
  • تمام فیلدهای ستاره‌دار مانند نام حساب کاربری، نام و نام خانوادگی، شهر، آدرس، کشور، کدپستی و ... را به طور دقیق وارد کنید.
  • آدرس ایمیل خود را به طور دقیق بنویسید.
  • در قسمت بعد نوع حساب خود را از میان شخصی و تجاری انتخاب کنید.
  • در قسمت بعدی نیاز است که یک رمز عبور قوی شامل اعداد و حروف انتخاب کنید.
  • کد امنیتی و تیک موافقت با قوانین و شرایط را بزنید و سپس دکمه Register را زده تا ثبت نام‌تان تکمیل شود.
  • سپس با صفحه‌ای مواجه می‌شوید که موفقیت شما برای ورود به این پلتفرم را تبریک می‌گوید.
  • اکنون شما صاحب یک اکانت پرفکت مانی شده‌اید و پس از افتتاح حساب پرفکت مانی یک شماره به عنوان Member ID به ایمیل شما ارسال خواهد شد، که این شماره نام کاربری شما خواهد بود و هنگام ورود باید از این کد استفاده کنید. بنابراین به ایمیل خود مراجعه کنید و Member ID خود را یادداشت نمایید.
  • برای ورود به سایت Login را زده و با memer ID و پسورد خود وارد اکانت خود شوید.

 

2 - Copy

 

پس از افتتاح حساب پرفکت مانی، لازم است که نسبت به وریفای حساب پرفکت مانی با مدارک هویتی مانند پاسپورت و قبوض مختلف یا هر سند معتبر اقدام کنید. چرا که در غیر این صورت اموری که با این حساب‌ها می‌توانید انجام دهید محدود خواهد بود. همچنین وریفای کردن موجب امنیت بیشتر اکانت شما و کاهش هزینه‌های کمیسیون و کارمزد می‌شود.

انجام وریفای اکانت نیاز به ارسال مدارک مختلف و البته صبوری شما دارد. اما ما به شما راه‌حل ساده میانبری را پیشنهاد می‌دهیم که در ازای مدارک هویتی شما و بدون نیاز به حساب بانکی خارجی، افتتاح حساب پرفکت مانی فول وریفای را انجام می‌دهد. راه حلی میان‌بر و امن به نام: نیک پرداخت.

افتتاح حساب پرفکت مانی وریفای شده به روشی ساده‌

اگر برای خرید پرفکت مانی نیاز به افتتاح حساب داشته و فرصت طی کردن مراحل بالا را ندارید، همه دشواری این مراحل را به نیک پرداخت بسپارید تا حساب فول وریفای خود را در کمترین زمان تحویل بگیرید و با آن به مبادلات مالی بپردازید.

نیک پرداخت این امکان را فراهم کرده است که برای افتتاح حساب پرفکت مانی با زدن روی این لینک و ارسال مدارک طی چند روز کاری این اکانت را تحویل بگیرید. همچنین امکان خرید پرفکت مانی و شارژ حساب پس از افتتاح اکانت شما با چند کلیک برای شما فراهم است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی