شمانیوز
شما نیوز

دیدار سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با خانواده شهدا

بهمن ماه در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران،برای نسل های مختلف سراسر خاطره است اما خانواده های معظم شهدا،جانبازان، ایثارگران و آزادگان رشادت ها و دلیرمردی های این ایام را بیش از سایر هموطنان عزیزمان درک کرده اند تا امروز همه ما،در هر جایگاهی فرصت خدمتگزاری توام با آرامش را به ایران مقتدر داشته باشیم...

دیدار سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با خانواده شهدا

به گزراش شمانیوز؛ بهمن ماه در تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی ایران،برای نسل های مختلف سراسر خاطره است اما خانواده های معظم شهدا،جانبازان، ایثارگران و آزادگان رشادت ها و دلیرمردی های این ایام را بیش از سایر هموطنان عزیزمان درک کرده اند تا امروز همه ما،در هر جایگاهی فرصت خدمتگزاری توام با آرامش را به ایران مقتدر داشته باشیم. در این بین ذوب آهن اصفهان با تقدیم ۲۹۰ شهید، ۱۵۳۲ جانباز، و ۸۶ نفرآزاده و پشتیبانی از جبهه های جنگ،در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کارنامه درخشانی از خودش به یادگار گذاشته است.

 در این ایام خجسته و غرور آفرین مهندس ایرج رخصتی سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان به همراه علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت،اکبر مایلی سرپرست امور شهدا،جانبازان و ایثارگران و تعدادی از مسئولین به نمایندگی از خانواده های شهدای شرکت با تنی چند از این اسوه های صبر و رشادت دیدار و گفتگو کرد.  

مهندس ایرج رخصتی با حضور در منزل شهید صفرعلی قاسمی گفت: ذوب آهن اصفهان به عنوان اولین تولید کننده فولادکشور مفتخر است که اقوام گوناگون ایران اسلامی را در یک محیط صنعتی گرد هم آورده است تا همه در کنار یکدیگر برای رشد و اعتلای ایران انقلابی تلاش و کوشش کنند.

وی افزود : خانواده های شهدا و به ویژه مادران و همسران این عزیزان سختی های زندگی را با اخلاص کامل به جان خریدند تا مرد میدان زندگی شان در میدان نبرد حق علیه باطل از کیان کشور دفاع کند و لذا شما خواهران گرامی نیز در پیروزی انقلاب نقش پر رنگی داشتید.

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به اینکه در حد امکانات شرکت خدمتگزار این قشر عزیز و زحمتکش هستیم،تصریح کرد : ایران قوی و آباد امروزی ثمره خوان شهدای گلگون کفن انقلاب است و لذا بر همه ما واجب است با سرکشی مستمر به خانواده شهدا در جریان مشکلات و مسائل آنها قرار بگیریم و برای برطرف کردن شان در چارچوب قوانین و مقررات شرکت برنامه ریزی کنیم.

 وی در ادامه این برنامه بازدید با خانواده شهید قربان علی کرمی دیدار کرد و اظهار داشت : خانواده های شهدا مسئولیت یک زندگی را متحمل شدند تا شهیدشان مقتدرانه بار دفاع از یک مملکت را به دوش بکشد و نگذارد گزندی به این آب و خاک وارد شود بنابراین شما هم در این پای مردی سهیم هستید.

مهندس رخصتی از ذوب آهن اصفهان به عنوان کانون تلاش و خودکفایی برای ایران اسلامی یاد کرد و گفت : وظیفه همه ما است در راستای بیانیه گام دوم انقلاب مصمم تر از گذشته در جبهه تولید و اشتغال،شبانه روزی تلاش و کوشش کنیم و ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان باشیم.

سرپرست مدیریت عامل ذوب آهن اصفهان در آخرین بازدید امروز به دیدار خانواده سردار شهید بیژن طاهری رفت و گفت : بنده افتخار داشتم مدتی با این شهید گرانقدر در کارخانه همکار بودم،روحیه  مقاومت این شهید عزیز به واقع زبانزد بود.

وی افزود : امروز هم به همان روحیه و استقامت نیاز داریم تا بتوانیم از سد مشکلات پیروزمندانه عبور کنیم و ذوب آهن اصفهان و در مقیاس بزرگتر جامعه را در راستای تعالی بیشتر یاری دهیم.

مهندس رخصتی خاطرنشان کرد :ذوب آهن اصفهان در چارچوب قوانین و مقررات پیگیر امور مربوط به خانواده های معظم شهدا است.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied