شمانیوز
شما نیوز

گرانی این محصول از ایران خودرو

در جدول زیر قیمت روز انواع سمند را در بازار آزاد مشاهده می‌کنید.

گرانی این محصول از ایران خودرو

ایران خودرو محصولات خود را پیش فروش کرد.محصولات ایران خودرو به صورت قرعه کشی ارائه می شد که محصولات ایران خودرو طرفدار زیادی دارد.محصولات ایران خودرو با قیمت جدید ارائه میشود.

 از بازار خودرو نشان می‌دهد که محصولات خانواده سمند با نوسان قیمت (نسبت به هفته گذشته)  روانه بازار شد.

 

در بازار امروز خودرو (۱۵بهمن ماه)،  سمند صفر ۱۴۰۰ مدل LX EF۷  به ۲۸۲ میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۴میلیونی طی دو هفته اخیر است.  سمند صفر ۹۹ مدل LX EF۷ مدل ۹۹ نیز با افزایش ۵ میلیونی طی یک هفته اخیر به حوالی ۲۶۸ میلیون تومان قیمت خورد.

قیمت سمند صفر LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۱۴۰۰ نیز یک میلیون گران شد و به ۳۴۶ میلیون تومان رسید. این خودرو طی یک ماه اخیر ۶میلیون گران شده است.

قیمت سمند LX EF۷ دوگانه سوز مدل ۹۹ نیز به ۳۲۶میلیون تومان  رسید. محاسبات حاکی از آن ست که این خودرو طی یک ماه اخیر ۱۱میلیون تومان گران شده است.

قیمت سمند صفر  LX‌ ساده مدل ۱۴۰۰ نیز  به ۲۶5 میلیون تومان  رسید که به معنای افزایش 5میلیونی طی هفته اخیر است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت روز خودرو، آگاهی از قیمت خودرو در سایپا و ایران خودرو و بازار آزاد و اطلاع از شرایط ثبت نام خودرو روزانه به سرویس «قیمت خودرو» و «شرایط فروش خودرو» در پایگاه خبری اقتصادآنلاین مراجعه نمایید.

 لازم به ذکر است که اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد. ممکن است خودروهای ایرانی و خارجی در سطح بازار تحت تاثیر عوامل مختلف با اندکی افزایش یا کاهش قیمت خریدوفروش شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied