شمانیوز
شما نیوز

همایش سازمان فروش بیمه های زندگی و مدیران بیمه تعاون برگزار شد

همایش سازمان فروش بیمه های زندگی و همایش مدیران ستادی و شعب بیمه تعاون برگزار شد.

همایش سازمان فروش بیمه های زندگی و مدیران بیمه تعاون برگزار شد

به گزارش شمانیوز، روز پنجشنبه 14 بهمن، در محل سالن همایش های صدا و سیما، دو همایش «سازمان فروش بیمه های زندگی» و «هم اندیشی مدیران ستادی و مدیران شعب» بیمه تعاون از ساعت 8 الی 17 برگزار شد.

در همایش سازمان فروش بیمه های زندگی، از «سیده طاهره فزونخواه و نساء داداش زاده، از رشت» به عنوان نماینده های جنرال؛ «مهدی پورعاشور، از رشت» به عنوان نماینده بیمه های عمر؛ «محمد بوعذار، از اهواز» به عنوان مشاور فروش بیمه های زندگی؛ «ساناز تجویدی از اهواز» به عنوان مدیر بازاریابی برتر بیمه های زندگی؛ «مهدی رونقی از رشت» به عنوان مدیر برتر آموزش بیمه های زندگی؛ «فخرالسادات صالحی زاده از اهواز» به عنوان مدیر منطقه برتر فروش بیمه های زندگی؛ «عطیه عبداللهی از تهران» به عنوان مدیرعالی برتر فروش بیمه های زندگی؛ «صابر قدس، حسین بارافکن و بهمن بابازاده» به عنوان مدیرات برتر کشور؛ «حامد سپانو، سعید ایروانی، سیدحمیدرضا محتشمی» به عنوان اساتید بیمه های زندگی و انگیزشی و «یوسف تابش از گلستان» به عنوان سرپرست گروه مدیا بیمه های زندگی تقدیر شد.

همچنین در این همایش، دوره های تخصصی و انگیزشی نیز توسط «سید حمیدرضا محتشمی» برگزار شد.

شایان ذکر است که در ادامه چالش های مدیران ستادی و شعب مورد بررسی قرار گرفته و برای ورود به سال 1401 پیشنهادات برای برنامه ریزی دریافت و مورد گفتگو قرار گرفت.

ارتقای سطح کیفی و فنی نمایندگان از طریق برگزاری دوره های آموزشی فنی و نیز استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای فضای آنلاین از جمله مواردی بود که برای سیاست گذاری هرچه بیشتر مورد تأکید قرار گرفت.

قابل توجه است که مدیرعامل بیمه تعاون برگزاری چنین همایش هایی را بهانه ای برای مدیریت دانش و به اشتراک گذاشتن معلومات و داشته های فنی دانست و اظهار داشت: برگزاری این جلسات منجر به پیشرفت و بهبود عملکرد تمام ارکان سازمان شده و به هموار کردن موانع موجود در مسیر شبکه فروش منجر می شود.

 

روابط عمومی بیمه تعاون

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied