شمانیوز
شما نیوز

رپورتاژ آگهی/

قفسه های فروشگاهی آریا پویان

در جوامع امروزی به دلیل ازدحام زیاد کاری و نداشتن وقت افراد ترجیح میدهند در زمان خرید اقلام مورد نظر خود زمان کمتری صرف نمایند و از فزوشگاه هایی خرید کنند که تمامی مواردمورد نیازشان را داشته ودر دسترس مشتریان قرار دهد .

قفسه های فروشگاهی آریا پویان

از این رو صاحبین  فروشگاه ها و نیز هایپر ها برایخرید جامع تر و دسترسی آسان تر مشتریان به مجهز کردن فروشگاه خود روی آورده و آن ها را با استاده از قفسه های فروشگاهی منظم نموده و باعث شدن میزان کالای بیشتری در فروشگاه قرار گیرد.

نظم و زیبایی یکی از بهترین راه های کسب در آمد بیشتر در فروشگاه ها می باشد به طوری که این موضوع یکی از دلایل رقابت فروشگاه ها و هایپرها شده است و سعی بر این دارند تا با به روز شدن نوع طراحی فروشگاه و قفسه های فروشگاهی جدید مشتریان بیشتری جذب کرده و راندمان فروش را بالا ببرند.

 

مزیت قفسه های فروشگاهی

از بارز ترین مزایای استفاده از قفسه های فروشگاهی میتوان به ایجاد نظم وشکل یکدستی که به فروشگاه می دهد اشاره نمود. مشتریان وقتی وارد فروشگاهی می شوند ترجیح می دهند دسته بندی اقلام مشخص بوده تابه راحتی کالای مورد نظر خود را پیدا کرده و خریداری نمایند. همچنین این نظم شکل زیبایی به دکوراسیون فروشگاه می دهد..

چیدمان کالاها علاوه بر دسترسی راحت مشتریان برای خود فروشگاه نیز بهتر بوده و باعث این می گردد به کالاها آسیبی وارد نشود.

کارشناسان ما در گروه صنعتی آریا پویان آرنگ آماده ارائه مشاوره به شما صاحبین فروشگاه ها هایپرها برای انتخاب بهترین نوع قفسه های فروشگاهی با بهتریم متریال روز می باشند.

 

*دسته بندی قفسه های فروشگاهی

 

قفسه های فروشگاهی دوطرفه

این قفسه ها معمولا به شکل راهرویی چیده می شوند و امکان چیدن اقلام در دو طرف این قفسه های فروشگاهی وجوددارد.

 

قفسه های فروشگاهی یک طرفه

این قفسه ها معمولا در کناره های فروشگاه قرار می گیرند و طبقات آن بر روی پایه ها نصب می باشد و به راحتی می توان آن ها را در فروشگاه جا به جاکرده و یا در هر قسمتی قرار داد.

 

قفسه های فروشگاهی گرد

این قفسه ها گرد بوده و در هر جایی از فروشگاه و یا ما بین قفسه های دیگر قابل نصب می باشد

 

قفسه های فروشگاهی دیواری

این قفسه ها به دیوار نصب می گردد و نوع نصب آن ها به صورت پیچ و مهره ای به دیوار می باشد.

 

هزینه قفسه های فروشگاهی

برای تعیین هزینه قفسه های فروشگاهی باید موارد ذیل را در نظر گرفت

متریال استفاده شده در صفحات و ستون های قفسه ها

قطر ورق های استفاده شده در قفسه های فروشگاهی

سایز و اندازه قفسه های فروشگاهی

میزان استفاده از یراق ها و اکسسوری و ابزار در قفسه ها

تعداد قفسه ها و طبقات با توجه به نوع کالا ها و اقلام

 

قفسه بندی انبار

با وسعت گرفتن صنعت تولید و بالا رفتن حجم تولیدات کارخانجات و تولیدی ها نیاز به چیدمان تولیدات وکالاها در قفسه بندی انبار یکی از اساسی ترین مورد به حساب می آید. قفسه بندی انبار علاوه بر ایجاد نظم و هماهنگی در انبار باعث می شودفضای مفید تری برای استفاده و چیدمان به وجود بیاید که این خود باعث صرفه جویی در وقت و هزینه همچنین نیروی انسانی می گردد.

75

*انوع قفسه بندی انبار

 

قفسه بندی پالت راک

این قفسه بندی انبار برای محصولاتی مانندمواد اولیه کارایی زیادی دارد ، قفسه بندی پالت راک بسیار مقاوم بوده و بیشتری استفاده از فضای انبار را می توان با این قفسه بندی داشت که در طبقاب یک تا سه پالت قابلاجارا می باشد همچنین ایمنی بالای این قفسه بندی به جهت اینکه می توان آن را گارد کشی نمود بالا می باشد و به محافظت از محصولات و حفظ امنیت کارگران کمک می کند. این قفسه ها فضای راهرو های بین آن با توجه به لیفتراک و میزان فضای مورد احتیاج برای جا به جایی قابل تغییر می باشد.

 

قفسه بندی پانل راک

پانل راک از آن دسته قفسه بندی های انبار می باشد که بنا بر محصولات و و فضا به راحتی می توان سایز و ارتفاع آن را تغییر داد و به صورت پیچ و مهره ای می باشد همچنین از این نوع قفسه بندی برای لوازم یدکی ، ابزارآلات و... می توان استفاده نمود. در این نوع قفسه بندی هم از لیفتراک و هم جا به جایی دستی می توان استفاده نمود و از پلکان پیش ساختهبرای دسترسی راحت و جا به جایی بهره گرفت همچنین این قفسه بندی را به صورت تکی و دوتایی می توان تعبیه نمود.

 

قفسه بندی درایوین

در این نوع از قفسه بندی انبار اولین پالت بر روی زمین قرار دارد و یکی از مزایای این قفسه بندی این است که میتوان فریم و بازو ها را به میزان مورد نیاز سفارش داد ، در این نوع قفسه بندی می توان از پالت های فلزی استفاده کرد و برای مواد اولیه بسیار مناسب است.

 

قفسه بندی پیچ و مهره ای

این نوع از قفسه بندی همان طور کهاز نام آن پیداست صفحات و نبشی ها به صورت پیچ و مهره ای به یکدیگر متصل می شوند و به راحتی قابلجا به جایی می باشند، نکته ای که در مورد این قفسه بندی انبار باید در نظر گرفت این است که جا به جایی ها در آن به صورت دستی انجام می گردد.

 

قفسه بندی نیم طبقه

این قفسه بندی که با نام نیم طبقه یا مزنین شناخته می شودمناسب فضای کارگاهی می بلشد که فضای کمتری دارند و به صورت نیم طبقه بخشی را جدا سازی نموده که بتوان به راحتی از فضای این نیم طبقه برای قرار دادن کالاهایی که باید درانبار باشند استفاده نمود.

"شرکت آریا پویان آرنگ با کارشناسانی مجرب آماده مشاوره و تجهیز نمودن انبار های کارخانجات، تولیدی ها ، کارگاه ها به قفسه بندی انبار بوده و مفتخر است با استفاده از بهترین متریال در خدمت شما عزیزان می باشد"

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied