شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع)

مهندس سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با صدور پیامی ولادت باسعادت مولود کعبه، حضرت علی(ع) و روز پدر را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مناسبت ولادت امیرالمومنین حضرت علی(ع)

به گزارش شمانیوز، در پیام مهندس سلطانی آمده است:

 

به نام خدا

علی آشکارترین حقیقت و حقیقی ترین مکتبی است که درشکل یک موجود انسانی تجسم یافته است

سیزدهم رجب، روزی که اولین ستاره تابناک امامت و ولایت در خانه خدا دیده به عالمیان گشود ، را گرامی می‌داریم زیرا که علی، پسرعمو و یاور راستین و همیشگی پیامبرمان، محمد (ص) و جوانمردی از تاریخ بود که خود بهار جاودانه زندگی همه انسان هاست و سلاله مطهرش هدایتگر آزادگی و ایثار.

بی تردید پیرو علی، امیر المومنان بودن به معنای گام برداشتن درمسیر خداست. آنگاه که در ترویج و گسترش دین مبین اسلام، عزت مندانه یاور حضرت محمد بود ، آنگاه که در مخاطرات این مسیر و هنگامی که اندیشه های متعالی اش درتبیین راهبردهای اساسی حکومت ،راهگشا بود، همواره رهبر و امیری را در اذهان ما متصور می‌شود که سرتاسر زندگی اش سرشار از پند وحکمت و معرفت است . امید است که توفیق این را داشته باشیم که رهرو راستین آن حضرت باشیم و در یک کلام از علی اخلاص عمل آموزیم.

به راستی که چه پرمعناست که روز میلاد پدر یازده امام و مرد خانه فاطمه ، جوانمرد یاور محمد، سنبل اخلاص عمل، و حقیقتی آشکار در شمائل یک موجود انسانی را به عنوان بزرگداشت مقام والای پدر قرار داده ایم و در این روز از مقام صبورانه و مخلصانه پدر قدردانی می کنیم.

سالروز ولادت امیر المومنان، علی (ع) و روز مرد و پدر را به تمامی هموطنان عزیز به ویژه همکاران گرامی شرکت مخابرات ایران تبریک وتهنیت عرض نموده و امیدوارم همواره درسایه حضرت دوست ، موفق ومؤید باشید.

مجید سلطانی

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران

 

اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied