شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت میلاد مسعود امام علی(ع) و روز پدر

دکتر علی خورسندیان مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت سیزدهم رجب سالروز ولادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) و روز پدر پیام تبریکی صادر کرد.

پیام مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت میلاد مسعود امام علی(ع) و روز پدر

به گزارش شمانیوز، در متن این پیام آمده است:

 

۱۳ رجب سالروز ولادت با سر سعادت حضرت علی (ع) نماد انسانیت، شجاعت و عدالت است، امامی که در طول حیات پر برکت خود همواره یاور ختم المرسلین در تبیین دین اسلام و شریعت الهی بود.

امیرالمومنین (ع) همسری دلسوز و فداکار برای زهرای مرضیه (س) و پدری نمونه برای فرزندانش بود که توانست امام حسن (ع) و امام حسین (ع) را در مکتب علوی پرورش دهد که همانا شیوه حیات ایشان و فرزندانشان برترین اسوه برای تمامی انسان های آزادی خواه در همه قرون و اعصار شد.

و امروز بر ماست تا با تأسی به شیوه آن امام همام در همه عرصه های زندگی و کاری در راه پیشرفت و اعتلای دین مبین اسلام و استفاده از رهنمودهای ایشان در اداره میهن اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

اینجانب میلاد با سعادت اولین ستاره آسمان امامت و ولایت و روز بزرگداشت مقام مرد را صمیمانه خدمت همه هموطنان و پدران ایران اسلامی و به خصوص همکاران ارجمندم در مجموعه بانک صنعت و معدن تبریک و تهنیت عرض نموده و آرزوی توفیق و بهروزی همه پدران را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

 

روابط عمومی بانک صنعت و معدن

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied