شمانیوز
شما نیوز

عضو هیات مدیره گهرزمین:

انقلاب اسلامی ایران برخواسته از مکتب عاشورا است

به مناسبت فرارسیدن میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار، دکتر محمدرضا خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین با سردارسرتیپ دوم پاسدار روح الله برخوری، مسوول نمایندگی ولی فقیه ، جانشین و جمعی از شورای فرماندهی تیپ تکاور صاحب الزمان (عج ) سیرجان دیدار کرد.

انقلاب اسلامی ایران برخواسته از مکتب عاشورا است

به گزارش شمانیوز؛  در این دیدار دکتر خضری پور ضمن تبریک میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی برخاسته از مکتب عاشورا است که با رهنمودهای امام(ره) و ایثار و جانفشانی های شهیدان و رزمندگان به ثمر نشست.

درواقع پاسداران ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند.

سردار برخوری نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات گهرزمین، پیشرفت در عرصه اقتصادی را لازمه استقلال و شکوهمندی هرچه بیشتر ایران اسلامی اعلام کرد.

وی همچنین از اقدامات و ماموریتهای تیپ تکاور صاحب الزمان( عج ) سیرجان در مرزبانی جنوب شرق؛ رشادت  و مجاهدت های تکاوران تیپ صاحب الزمان (عج) گزارشی ارائه نمود.

همچنین در دیداری دیگر که به همین مناسبت با فرمانده ناحیه مقامت بسیج سپاه شهرستان سیرجان صورت گرفت، سرهنگ دستوری با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و انقلاب اسلامی، اقدامات فرهنگی و توجه ویژه مجموعه گهرزمین به شهرستان را قابل تقدیر دانست.

 

روابط عمومی شرکت گهرزمین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied