شمانیوز
شما نیوز

سامانه‌های الکترونیکی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهبود می‌یابد

دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» در بازدید از شعبه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خوزستان گفت: ترویج بانکداری الکترونیک در میان مشتریان و تقویت زیرساخت‌های الکترونیکی برای افزایش سرعت در ارائه خدمت به مشتریان از جمله مهم‌ترین برنامه‌های بانک است.

سامانه‌های الکترونیکی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بهبود می‌یابد

به گزارش شمانیوز؛ دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به همراه دکتر «احمدرضا کریمی» مشاور مدیرعامل و «یوسف نجدی» مدیر امور استان‌ها از مدیریت شعب استان خوزستان بازدید کردند.

شمسی نژاد از بخش‌های انفورماتیک، بازرسی و سایر دایره‌های ستادی مدیریت شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در خوزستان بازدید کرد و با کارکنان به گفت‌وگو پرداخت.

خدمات الکترونیکی بانک بهبود می‌یابد

ترویج خدمات بانکداری الکترونیک در میان مشتریان، تقویت زیرساخت‌های الکترونیکی برای افزایش سرعت در ارائه خدمت به مشتریان و بررسی مشکلات کارکنان از جمله مواردی بود که در این بازدید در خصوص آن‌ گفت‌وگو شد.

همچنین در این بازدید بر تقویت سرویس‌ها و سامانه‌های الکترونیکی بانک برای تسریع و بهبود در ارائه خدمات به مشتریان و کسب رضایت حداکثری آن‌ها تاکید شد.

شمسی نژاد در ادامه سفر خود از شعبه‌های «مرکزی»، «گلستان»، «حفاری» و «آزاد شهر» بازدید کرد.

استفاده مشتریان از خدمات غیرحضوری، ترافیک شعبه‌ها را کم می‌کند

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این بازدیدها به ترویج استقبال مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و بهبود سرعت سامانه‌ها اشاره کرد و بر تقویت زیرساخت‌ها و جلوگیری از قطعی سامانه‌ها به منظور افزایش سرعت ارائه خدمات و کاهش بار مراجعه کنندگان به شعبه‌ها تاکید کرد.

همچنین با توجه به افزایش تعداد مشتریان، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به پیگیری‌ها و بررسی برای افزایش شعبه‌ها در سطح استان و همچنین جابه‌جایی برخی شعبه‌ها به مکانی بزرگ‌تر اشاره کرد.

خرید دستگاه چاپ کارت برای تسریع در صدور نفت کارت پرسنل شرکت مناطق نفت خیز از موارد دیگری بود که در این بازدید‌ها مورد توجه قرار گرفت.

ضرورت تلاش برای پرداخت سریع تسهیلات

سرعت در پرداخت تسهیلات به مشتریان، ترویج فرهنگ قرض الحسنه، تلاش برای استفاده بیشتر مردم از نسخه الکترونیک بانک و مشتری مداری از نکاتی بود که مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در گفت‌وگو با پرسنل و رؤسای شعبه‌ها بر آن تأکید کرد.

 

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied