شمانیوز
شما نیوز

حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور

دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک فوناکوشی شوتوکان با حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهرستان اهواز برگزار شد.

حمایت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور

به گزارش شمانیوز، در این مسابقات «محسن پدرام» رئیس هیأت مدیره، «حمیدرضا صمدی» معاون اداره کل روابط عمومی و «مجتبی سخنور» سرپرست مدیریت شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان خوزستان با دعوت «سیروس شیری‌پور» رئیس سبک فوناکوشی شوتوکان جمهوری اسلامی ایران در محل برگزاری این مسابقات حضور پیدا کردند.

این مسابقات با حضور ۱۰۰۰ شرکت کننده در دو بخش بانوان و آقایان و در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد. این سری از مسابقات به‌صورت تیمی برگزار شد و ۱۵ استان در این مسابقات شرکت داشتند و به‌دلیل محدودیت‌های کرونایی که در بهمن ماه باعث لغو مسابقات شد، ۸ استان از این دوره از مسابقات بازماندند.

در بخش بانوان به‌ترتیب استان‌های خوزستان، اصفهان و لرستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند. کاپ اخلاق در بخش بانوان نیز به تیم منطقه آزاد اروند تعلق گرفت.

در بخش آقایان نیز تیم خوزستان مقام اول، لرستان مقام دوم و چهارمحال و بختیاری مقام سوم را کسب کردند. همچنین کاپ اخلاق نیز در بخش آقایان به تیم منطقه آزاد اروند تعلق گرفت.

حمایت از ورزش در راستای مسئولیت اجتماعی

محسن پدرام، رئیس هیأت مدیره درباره حمایت بانک از برگزاری این مسابقات گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، اقدامات مؤثر و مثبتی در حوزه‌های مختلف انجام داده و حمایت از جامعه ورزشی و همکاری در برگزاری این دسته از مسابقات نیز یکی از اقدامات بانک در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به شمار می‌رود.

سیروس شیری‌پور، رئیس سبک فوناکوشی شوتوکان ایران نیز اظهار کرد: این گونه اقدامات حمایتی از جامعه ورزشی کشور بسیار مؤثر است و به هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات کمک می‌کند.

در حاشیه برگزاری این مسابقات از شهید عزیز زیتون، پیشکسوت کاراته‌کار استان خوزستان که در دوران دفاع مقدس به مقام شهادت نائل شد، تقدیر به عمل آمد.

1

روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied