شمانیوز
شما نیوز

اعلام شعب کشیک و ساعت کار بانک سینا در ایام تعطیل نوروز 1401

اسامی شعب کشیک و زمان فعالیت بانک سینا در ایام نوروز 1401 اعلام شد.

 اعلام شعب کشیک و ساعت کار بانک سینا در ایام تعطیل نوروز 1401

به گزارش شمانیوز؛ به منظور ارائه خدمات بانکی مورد نیاز هموطنان گرامی در ایام تعطیل نوروز، شعب منتخب این بانک و واحدهای ستادی (بنا بر ضرورت) در روزهای دوم، سوم و چهارم فروردین ماه سال 1401 از ساعت 9 الی 12 فعال خواهند بود.

ساعت فعالیت ستاد مرکزی بانک سینا از ششم تا یازدهم فروردین ماه سال 1401 از ساعت 8 تا 14 و ستاد مناطق و شعب زیرمجموعه جهت خدمت رسانی به هموطنان گرامی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 13:30 و در روز پنجشنبه نیز تمامی واحدها از ساعت 8 تا 12 خدمت رسانی خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، اسامی شعب کشیک بانک سینا در نوروز 1401 در پایگاه اینترنتی این بانک به نشانی https://www.sinabank.ir قابل مشاهده است.

همچنین به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به هموطنان، کارکنان شعب غیر کشیک بانک سینا در خصوص تامین نقدینگی، پرستاری و پول گذاری دستگاه های خودپرداز در صورت نیاز در شعب حضور خواهند یافت تا ارائه دستگاه های خودپرداز شعب در طول ایام تعطیل بدون مشکل تداوم داشته باشد.

مدیریت های مناطق و اداره خزانه و نظام های پرداخت هم موظف شده اند برنامه ریزی مناسب جهت تامین نقدینگی دستگاه های خودپرداز را مدنظر داشته و دستگاه ها به صورت کامل رصد و مراقبت نمایند تا با مشکلی مواجه نشوند. مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان بانک سینا به شماره 02141731 نیز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات بانکی هموطنان خواهند بود.

جهت مشاهده لیست شعب کشیک اینجا را کلیک نمایید.

 

روابط عمومی بانک سینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied