شمانیوز
شما نیوز

اجرای طرح قرآنی رسول اکرم(ص) در منطقه آزاد ماکو

مدیر فرهنگی و آموزش سازمان منطقه آزاد ماکو از اجرای طرح قرآنی رسول اکرم(ص) در منطقه آزاد ماکو خبر داد.

اجرای طرح قرآنی رسول اکرم(ص) در منطقه آزاد ماکو

به گزارش شمانیوز؛ حامد رسول زاده افزود: طرح قرآنی رسول اکرم(ص) با عنوان “سر سفره رمضان” با همکاری مؤسسات قرآنی و فرهنگی منطقه به مناسبت ماه مبارک رمضان با تفسیر و قرائت سوره یس با معرفی کتاب دیجیتال در لینک yun.ir/64e6tb در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح طی ایام مناسبتی و به فراخور انتخاب سوره‌ای مناسب با ایام شهادت و ولادت ائمه هدی، با محوریت بیان مفردات، ترجمه، تفسیر، شأن نزول و احکام از سوی روحانیون و مبلّغان در پایگاه‌هایی چون مساجد، حسینیه‌ها، مؤسسات، کانون‌های قرآنی مناطق آزاد اجرا می‌شود تصریح کرد: این طرح  از سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در منطقه آزاد ماکوآغاز شده است و و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی ادامه خواهد داشت.

به گفته مدیر فرهنگی و آموزش منطقه آزاد ماکو، در راستای اجرای این طرح، مبلغان براساس شرح‌نامه‌ای که از سوی مؤسسه مکتب امام رضا(ع) تهیه و تدوین شده است، طی برنامه‌ریزی مشخص، روزانه به شرح آیه همان روز و بیان نکات آن، می‌پردازند و طرح رسول اکرم(ص) در ایام شهادت تا ولادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام(ص) در منطقه آزاد ماکو با ۲۳ مبلغ و در ۱۰ پایگاه و با ۱۵ جلسه اجرا شده است.

وی در پایان تصریح کرد: محتواهای فرهنگی همراه با اجرای این طرح در نظر گرفته شده است که به صورت پوستر و یادگاری‌های فرهنگی ماندگار، تولید می‌شود و در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.

 

فرینا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied