شمانیوز
شما نیوز

اطلاعیه شماره 2 توسعه همکاری شرکت نفت ستاره خلیج فارس با شرکت های دانش بنیان

شرکت نفت ستاره خلیج فارس در نظر دارد در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در سال مزین به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان را توسعه دهد.

اطلاعیه شماره 2 توسعه همکاری شرکت نفت ستاره خلیج فارس با شرکت های دانش بنیان

به گزارش شمانیوز؛ با آروزی قبولی طاعات و عبادات تمامی مومنان روزه دار در ماه مبارک رمضان، به اطلاع شرکت‌ها، دانشگاه‌ها، مراکز علمی-تحقیقاتی و ... می‌رساند با توجه به تماس‌های متعدد متقاضیان در خصوص در پیش بودن «بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی» و همزمانی آن با «نمایشگاه تخصصی توسعه همکاری شرکت نفت ستاره خلیج فارس با شرکت‌های دانش‌بنیان» و درخواست آنان مبنی بر تغییر مکان این نمایشگاه، شرکت نفت ستاره خلیج فارس در نظر دارد تا این رویداد تقاضا محور را به غرفه خود در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران منتقل کند.

لذا ضمن تشکر از توجه و استقبال بی‌نظیر شما و پوزش بابت این تغییر به‌وجود آمده، از تمامی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها، مراکز علمی-تحقیقاتی، پارک‌های علم و فناوری و ... که امکان ارائه خدمات به این شرکت را دارند، دعوت می‌شود تا از غرفه‌ این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران بازدید فرمایند.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با دبیرخانه نمایشگاه به شماره تلفن 31313575-076 تماس یا از طریق پست الکترونیکexhibition@pgsoc.ir مکاتبه فرمایید.

 

روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج فارس

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied