شمانیوز
شما نیوز

دکتر شایان:

نقش بانک مسکن در تحکیم بنیان خانواده زندانیان جرایم غیر عمد

مدیرعامل بانک مسکن گفت: این بانک در راستای انجام رسالت و مسوولیت‌های خود، همچون گذشته، با مشارکت در پویش «دوباره زندگی» در آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های آنان سهیم شد.

نقش بانک مسکن در تحکیم بنیان خانواده زندانیان جرایم غیر عمد

به گزارش شمانیوز؛ دکتر محمود شایان با اشاره به فضیلت های ماه مهمانی خدا اظهارداشت؛ پویش مسوولیت اجتماعی «دوباره زندگی» در راستای حمایت از تحکیم بنیان خانواده در ماه مبارک رمضان و با مشارکت 15 بانک و شرکت بیمه اجرا می‌شود.

مدیرعامل بانک مسکن تصریح کرد: در پی نشست وزارت محترم امور اقتصادی و دارایی با مدیران عامل بانک‌ها و بیمه‌ها، مقرر شد هر بانک و بیمه سهم معینی را در این امر خیرخواهانه پرداخت کند.

وی افزود: بانک مسکن سهم خود را در این پویش به میزان 10 میلیارد ریال اهدا کرده است.

دکتر شایان گفت: کارکنان این بانک، پیش‌ازاین نیز با اهدای کمک‌های خیرخواهانه، در آزادی 14 زندانی جرایم غیر عمد سهیم بوده‌اند.

وی با اشاره به دیگر اقدامات بانک در حوزه مسوولیت‌ اجتماعی گفت: در سال‌های گذشته، 18 مدرسه توسط بانک مسکن برای دانش آموزان مناطق محروم ساخته شده است و 9 مدرسه در حال احداث نیز به این تعداد افزوده خواهد شد.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: تجهیز بیمارستان‌ها و مساجد مناطق محروم نیز از دیگر اقدامات بانک مسکن درحوزه مسوولیت اجتماعی است.

شایان ذکر است٫ هم‌وطنان خیّر می‌توانند از طریق شماره پیامک 3000101010 و یا کد دستوری #1010*780* در پویش دوباره زندگی مشارکت کنند.

 

هیبنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied