شمانیوز
شما نیوز

معاون وزیر نفت: ابزارهای مالی بانک ملی ایران در توسعه صنعت پتروشیمی نقش موثر و بسزایی دارد

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به این که حضور و نقش بانک ملی ایران در توسعه پروژه های بالادستی و پایین دستی صنعت پتروشیمی با اهمیت است، اظهار داشت: ابزارهای تأمین مالی بانک ملی ایران می‌تواند زمینه ساز توسعه صنعت نفت و صنایع پتروشیمی باشد.

معاون وزیر نفت: ابزارهای مالی بانک ملی ایران در توسعه صنعت پتروشیمی نقش موثر و بسزایی دارد

به گزارش شمانیوز؛ مرتضی شاه میرزایی با حضور در غرفه بانک ملی ایران در بیست ‌و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اظهارداشت: حضور بانک ها در کنار هلدینگ‌های پتروشیمی فرصت بسیار مطلوبی برای افزایش همکاری و تکمیل زنجیره ارزش است.

 وی افزود: در شرایط کنونی مهم‌ترین ابزار برای تأمین مالی صنایع نفت و گاز می‌تواند استفاده از سرمایه بانک‌های داخلی بویژه بانک ملی ایران باشد چرا که این بانک دارای خدمات مالی و منابع بسیار گسترده است.

وی با اشاره به اینکه صنعت نفت برای توسعه به سرمایه‌گذاری نیاز دارد، افزود: استفاده از ظرفیت های مشارکت و سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران در راستای تامین تجهیزات مورد نیاز و فعال کردن طرح های شرکت‌های پتروشیمی لازم و ضروری است.

معاون وزیر نفت ضمن قدردانی از تلاش ها و حمایت های بانک ملی ایران در ارائه خدمات مالی به صنعت کشور، یادآور شد: بدون شک استفاده از ظرفیت بانک‌ ملی ایران در طرح‌های صنایع پتروشیمی امکان خودکفایی، دستیابی به کاتالیست های جدید و جلوگیری از خام فروشی را فراهم خواهد کرد.

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: در صورتی که بانک ملی ایران شرکت های پتروشیمی را حمایت نماید موجب ایجاد ارزش افزوده بیشتر نیز خواهد شد.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied