شمانیوز
شما نیوز

پیام تبریک مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

مهندس ایرج رخصتی در پیامی فرارسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه؛ روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

پیام تبریک مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان بمناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش شمانیوز؛ متن پیام بدین شرح است:

اطلاع‌رسانی یک کار هنرمندانه است.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

۲۷ اردیبهشت ماه، مانند سالروز هر مناسبت و رویدادی، روزی برای پاسداشت و یادآوری نام‌آوران و پیشگامان و سپاس از همه کسانی است که در تلاش هستند تا جایگاه و نقش روابط عمومی در گستره مناسبت های اجتماعی و سازمانی به نیکی ماندگار بماند و همسو با رشد فزاینده و شتابان افزارهای ارتباطی از قافله دریافت و تبادل دانش و اطلاعات عقب نمانند.

در هزاره سوم که اطلاعات با سرعت وصف نشدنی منتشر و  مبادله می شود، وجود روابط عمومی برنامه محور و  با دانش به روز که توانایی بهره گیری از  ابزارها و  شبکه‌های ارتباطی را داشته باشد برای هر سازمانی در عرصه رقابت، مزیتی انکارناپذیر محسوب می شود.

از این رو روابط‌عمومی به عنوان اصلیترین رکن نظام ارتباطی و اطلاع رسانی در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی، تنویر افکار عمومی و ارایه اطلاعات شفاف به ذی نفعان نقشی بی بدیل برعهده دارد و موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌‌های تخصصی با عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها گره خورده است.

معتقدم؛ روابط عمومی باید با انسجام و هدفمند و حلقه ارتباط موثر بین سازمان و جامعه، زمینه تبادل افکار و اطلاع رسانی صحیح و دو سویه را با بهره گیری از شیوه ها و تکنیک های ارتباطی کارآمد و موثر در عصر نوین اطلاعات بر عهده گیرد و به عنوان یکی از ارکان مدیریت، نقش راهبردی در سیاست های سازمان ایفا نماید که همیشه بخشی از موفقیت سازمانی در جامعه رقابتی امروز، برگرفته از عملکرد و کارکرد روابط عمومی در توسعه ارتباطات سازمانی و بین فردی است.

به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، روز روابط عمومی، فرصت را مغتنم شمرده، این روز را به همکاران پرتلاش و مشعل داران آگاهی و آگاهی بخشی در مدیریت روابط عمومی شرکت تبریک می گویم برای آن ها از خداوند توفیق روز افزون آرزومندم.

ایرج رخصتی

سرپرست شرکت ذوب آهن اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied