شمانیوز
شما نیوز

پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی

این روز بهانه‌ایست برای قدردانی از تلاش هنرمندانه عزیزانی که عاشقانه و به رغم تنگناها، بر گشوده نگه داشتن دریچه ارتباطی با مخاطب و جامعه هدف همت گماشته‌اند.

پیام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش شمانیوز؛ متن پیام به شرح زیر است:

 

بنام خداوند بخشنده و مهربان

 

این روز  بهانه‌ایست برای قدردانی از  تلاش هنرمندانه عزیزانی که عاشقانه و  به رغم تنگناها، بر گشوده نگه داشتن دریچه ارتباطی با مخاطب و جامعه هدف همت گماشته‌اند.

 

روابط‌عمومی با تلاشی آگاهانه موجب خلق  جامعه‌ای انسانی بر  مبنای همیاری گسترده است.

 

توسعه بدون اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی امکان پذیر نیست. موفقیت‌های یک سازمان بر ستون اطلاعات و دانایی استوار است. بدون تردید روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی، نقش تعیین کننده‌ای را در افزایش آگاهی‌‌ جامعه، فرهنگ‌سازی و تنویر افکار‌عمومی برعهده دارد.

 

اکنون که اهمیت جایگاه روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است بر همگان آشکار شده، نمی توان نقش آن را در پیشبرد اهداف‌ یک‌ نهاد یا سازمان، بهبود کیفی‌ و کمی‌ فعالیت‌ها و بهره‌‌وری‌ از امکانات‌ و منابع انسانی‌ نادیده گرفت.

 

اینجانب روز  روابط‌عمومی را به طلایه‌داران عرصه‌ی ارتباط که با تکیه بر دانش، هم‌افزایی، هم‌اندیشی، صداقت، شجاعت و امانت در مسیر اطلاع‌رسانی قدم برمی‌دارند، تبریک عرض می‌نمایم.

 

امین ابراهیمی

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان

 

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied