شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از فولاد تاراز عنوان کرد:

لزوم استفاده حداکثرى از ظرفیت‌هاى شرکت‌هاى زیرمجموعه فولاد مبارکه

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه به همراه جمعى از معاونین و مدیران این شرکت از خطوط تولید و توسعه شرکت فولاد تاراز بازدید کرد.

لزوم استفاده حداکثرى از ظرفیت‌هاى شرکت‌هاى زیرمجموعه فولاد مبارکه

به گزارش شمانیوز؛ مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در این بازدید اظهار کرد: فعالیت‌های رو به جلوی شرکت فولاد تاراز اتفاقات خوبى را رقم زده و انتظار می‌رود که این اتفاقات در آینده نیز ادامه پیدا کند؛ باید در آینده نیز براى  استفاده حداکثرى از ظرفیت‌هاى موجود در فولاد تاراز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود چراکه این موضوع یکى از اولویت‌ها و هدف‌گذارى‌هاى مااست.

وی افزود: پروژه‌های در دست اقدام فولاد تاراز باید با سرعت بیشترى به نتیجه برسند چراکه این شرکت داراى ظرفیت‌هاى زیادی است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های بیشتری در آینده از این صنعت باشیم.

همه ما مى دانیم که مشکلات وجود دارد و به صورت خواسته و ناخواسته چنین مشکلاتى بوجود مى آید ولى باید با تلاش مضاعف بر این مشکلات پیروز شویم.

در ابتداى این بازدید داود فروتن مدیرعامل فولاد تاراز ضمن معرفى این شرکت، به دستاوردهاى اخیر تاراز از جمله دستیابى به رکورد تولید در بهمن ماه ١٤٠٠

اشاره کرد.

وى با اشاره به برنامه هاى این شرکت براى رسیدن به رکوردهاى جدید در سال ١٤٠١ به ویژه تولید ۲۲۰ هزارتن محصولات فولادى به بیان چالش ها و فرصت هاى موجود در این زمینه پرداخت.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied