شمانیوز
شما نیوز

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبرداد:

افتتاح بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد و 25 پروژه عمران شهری و روستایی در قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد و 25 پروژه عمران شهری و روستایی در جزیره با حضور ویدئوکنفرانسی، رییس جمهوری اسلامی ایران خبرداد.

افتتاح بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد و 25 پروژه عمران شهری و روستایی در قشم

به گزارش شمانیوز؛ افشار فتح الهی گفت: نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد قشم یکی از پروژه‌های زیرساختی مهم برای توسعه جزیره به شمار می‌رود و با سرمایه گذاری مستقیم بانک پاسارگاد اجرا شده است.

وی ادامه داد: این پروژه با سرمایه گذاری ارزی بالغ بر 90 میلیون یورو و سرمایه گذاری ریالی یک هزار و 600 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

فتح الهی خاطرنشان کرد: بخش گازی نیروگاه سیکل ترکیبی پاسارگاد ظرفیت تولید 320 مگاوات برق را دارد.

 به گفته رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم این پروژه در زمان احداث برای 680 نفر از نیروهای متخصص و بومی اشتغالزایی داشته است.

وی همچنین از افتتاح 25 پروژه عمرانی شهری و روستایی نیز خبر داد و افزود: مسیر توسعه عمرانی و بهسازی محیط شهری و روستایی جزیره قشم با شتاب بیشتری نسبت به گذشته دنبال می شود و در همین راستا فردا 25 پروژه در این حوزه به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته فتح الهی این پروژه ها عمدتا در حوزه توسعه فضای سبز و بهسازی محیط و معابر شهری، احداث بوستان و بلوارهای روستایی و ساماندهی معابر روستایی قرار دارند.

گفتنی است،این پروژه ها فردا پنج شنبه 29 اردیبهشت ماه با حضور ویدئو کنفرانسی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران در جزیره قشم به بهره برداری خواهد رسید.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied