شمانیوز
شما نیوز

برای نخستین بار، بازدید خانواده ها از مجموعه فولاد سنگان

خانواده های کارکنان شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان، برای نخستین بار، از کلیه خطوط تولید و دیگر نقاط این شرکت بازدید بعمل آوردند.

برای نخستین بار، بازدید خانواده ها از مجموعه فولاد سنگان

به گزارش شمانیوز؛ در این بازدید یک روزه که توسط کمیته رفاهی این شرکت برنامه ریزی شده بود، هر یک از خانواده های حاضر ضمن مشاهده خط تولید شرکت برای اولین بار، با محل کار همسر یا پدر خود را در واحدهای مختلف آشنا و با میزان مسئولیت پذیری و تلاش فولادمردان آشنا شدند.

در این تور ابتدا خانواده های محترم شرکت ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی توسط معاونین و مدیران ، با رعایت کلیه قوانین و شیوه نامه های ایمنی، وارد سایت شده و ضمن آشنایی کلی با روند تولید در این کارخانه از نقاط عملیاتی سایت بازدید بعمل آوردند.

همچنین، اعضای خانواده آرمانی فولاد سنگان حاضر در این تور گفتند که حضور در سایت بطور ملموس در بالابردن آگاهی آنان موثر بوده و بازدید از شرکت یک دیدار تاریخی برایشان به حساب می آید که در طرز فکر فرزندان شان نسبت به مسئولیت بزرگ کارکنان فولاد سنگان در جامعه و عظمت کار در عرصه معدنی حایز اهمیت بوده است.

به گزارش روابط عمومی ،در این بازدید خانواده های کارکنان پس از دیدار از نواحی مختلف سایت فولاد سنگان، عکس یادمان اولین بازدید را گرفته و پس دریافت هدیه یادبود و صرف ناهار در مهمان سرای این شرکت، با بدرقه معاونین و مدیران شرکت عازم محل سکونتشان شدند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied