شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل سایپایدک:

خدمات پس از فروش سایپا کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است

مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: سایپایدک، افزایش کیفیت در خدمات را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است و به همین منظور از همکاری با سایر شرکت‌ها در این زمینه استقبال می‌کند.

خدمات پس از فروش سایپا کیفیت را سرلوحه کار خود قرار داده است

به گزارش شمانیوز، سیدمحمدرضا موسوی با بیان این مطلب افزود: سایپایدک در راستای تکریم مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت، طی دو سال گذشته موفق به کسب بالاترین امتیاز رضایتمندی مشتریان شده و این موفقیت بیانگر این است که با همت و تلاش شبکه گسترده خدمات پس از فروش، کیفیت خدمات نسبت به گذشته افزایش یافته است.

او ادامه داد: شرکت سایپایدک با طی یک مسیر صعودی و تعریف پروژه‌های بهبود به منظور جلب رضایت مشتریان و تکریم ارباب رجوع، توانست گام‌های مهمی در این مسیر بردارد.

مدیرعامل سایپایدک گفت: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط وزارت صمت، 95 درصد نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا موفق به کسب رتبه یک و دو شدند و اهداف ابلاغی وزارت صمت در رتبه بندی نمایندگی‌های مجاز به طور کامل محقق شد.

موسوی با اشاره به اهمیت آموزش فنی مستمر شبکه خدمات پس از فروش، گفت: یکی از مواردی که همواره مورد توجه مدیران ارشد سایپایدک در بحث آموزش بوده، همکاری با دانشگاه ها، مراکز فنی و حرفه‌ای و آموزش و پرورش به منظور به روز رسانی استاندارد آموزشی است که با توجه به همکاری‌های یاد شده، موفق به تدوین و به روز رسانی استاندارد خدمات پس از فروش خودروهای سبک در مشاغل تعمیرکار، امدادگر و سرویس کار در وزارت آموزش و پرورش شدیم.

او به ورود خودروهای جدید سایپا به بازار اشاره کرد و با تاکید بر آمادگی بالای شبکه نمایندگی‌ها به ارائه خدمات گسترده و با کیفیت، طرح‌ریزی و اجرای مکانیزم عیب‌یابی صحیح و کنترل کیفیت فعال و کاهش میزان برگشتی از 11.7 به 1.8 درصد و تمرکز بر خطوط کسب و کار را از دیگر اقدامات انجام شده در حوزه خدمات پس از فروش  برشمرد.

 

روابط عمومی سایپایدک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied