شمانیوز
شما نیوز

سرپرست بانک کشاورزی اعلام کرد:

پرداخت بیش از 48 هزار فقره تسهیلات به واحدهای تولیدی دام و طیور

مهدی رضایی سرپرست بانک کشاورزی، مشارکت این بانک در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها برای حمایت از تولید کنندگان و رونق واحد های تولیدی دام و طیور را فرصتی مغتنم برای خانواده بزرگ بانک کشاورزی دانست و گفت: تا کنون بیش از 48هزار فقره تسهیلات با مبلغ افزون بر 54 هزار میلیارد ریال در قالب این طرح پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 48 هزار فقره تسهیلات به واحدهای تولیدی دام و طیور

رضایی روز شنبه چهارم تیرماه و در آیین تجلیل و معارفه مدیر امور شعب این بانک در تهران بزرگ با اعلام این مطلب افزود: طی هفته های اخیر و با تلاش کارکنان سراسر کشور به ویژه کارکنان شعب، خوشبختانه پرداخت تسهیلات به واحدهای دام و طیور به نحو مطلوبی در حال انجام است.

وی با اشاره به ضرورت رعایت انضباط مالی و پرهیز از اضافه برداشت از بانک مرکزی خاطر نشان کرد: با تلاش خانواده بزرگ بانک کشاورزی و همت همکاران در جذب منابع ، طی ماه های اخیر اضافه برداشتی از بانک مرکزی نداشتیم.

رضایی در تشریح عملکرد بانک کشاورزی در حوزه تجهیز منابع، روند رشد منایع این  بانک را مثبت ارزیابی کرد و افزود: در حوزه اعتبارات نیز تعهدات بانک برای حمایت از بخش کشاورزی در حال انجام و پیگیری است و با اختصاص خطوط اعتباری مناسب با هدف کمک به تحکیم امنیت غذایی کشور از این بخش حمایت خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش و اهمیت وصول مطالبات و ضرورت تعیین تکلیف مطالبات معوق تصریح کرد: خوشبختانه بخش مهمی از برنامه های این حوزه محقق شده اما باید با برنامه‌ریزی مدون و با سرعت بیشتری پرونده ها را تعیین تکلیف کرد.

رضایی با اشاره به  عاملیت بانک کشاورزی در خرید تضمینی گندم وسایر محصولات استراتژیک گفت: با اهتمام کارکنان این بانک در سراسر کشور، وجوه خرید تضمینی در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب گندمکاران واریز شده است .

 سرپرست بانک کشاورزی به تدوین سند راهبردی این بانک در افق 1404 اشاره کرد و با بیان اینکه بر اساس این چشم انداز بانک برتر کشور خواهیم بود، تأکید کرد: با توجه به ظرفیت، زیرساخت‌های فنی، نیروهای توانمند و همچنین دانشی که در بانک وجود دارد، این امر محقق خواهد شد.

سرپرست بانک کشاورزی با بیان اینکه با پیگیری ها و تلاش حوزه فناوری اطلاعات این بانک سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی به عنوان یکی از نمادهای تجارت الکترونیکی در بخش کشاورزی متناسب با نیازهای بهره برداران ارتقا یافته است،گفت: حوزه فناوری اطلاعات این بانک در مسیر اصلی و درست خود قرار گرفته و شتاب اولیه را پیدا کرده و انشا الله  شاهد اتفاقات خوبی در این بخش خواهیم بود.

 رضایی در بخش پایانی سخنانش بهبود ساختار بانک با هدف سرعت بخشیدن به فعالیت موتور محرکه بانک و همچنین چابک‌سازی سازمانی را ضروری دانست و بر رفع نواقص سیستم ساختاری  با رعایت حفظ منافع سازمانی، اصلاح ساختار حوزه های مختلف ، پرهیز از بی تفاوتی و دیوانسالاری با هدف تسریع در ارایه خدمات به هموطنان، توسعه بانکداری شرکتی، پیگیری مطالبات معوق و توسعه شعب ارزی و گسترش فعالیت‌های این حوزه تأکید کرد.

بر اساس این گزارش،در مراسمی که روز شنبه چهارم تیر ماه برگزارشد، مهدی رضایی سرپرست این بانک ضمن قدردانی از تلاش های فریدون بهبهانی، عضو هیأت مدیره این بانک که پیش از این مدیر امور شعب تهران بزرگ بود، حسن عموزاد خلیلی را به عنوان مدیرامور شعب بانک کشاورزی در تهران بزرگ معرفی و منصوب کرد.

 

روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied