شمانیوز
شما نیوز

رییس هیأت مدیره بانک کشاورزی تأکید کرد:

شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری در انتصابات مدیریتی

رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی در دیدار با مسئولان و ارزیابان کانون ارزیابی و توسعه مدیران این بانک، برشایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری در انتصابات مدیریتی تأکید کرد.

شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری در انتصابات مدیریتی

وهب متقی نیا در این بازدید ، ضمن اشاره به سیاست شایسته‌گزینی و شایسته‌سالاری در انتصابات مدیریتی این بانک، ارتقای جایگاه ویژه کانون ارزیابی در شناسایی کارکنان شایسته برای انتصاب در مشاغل مدیریتی را ضروری دانست.

وی با بیان اینکه تناسب شایستگی و توانمندی کاندیداهای تصدی مشاغل مدیریتی با مسنولیت‌ها و جایگاه‌های مدیریتی از الزامات شایسته‌سالاری و احساس عدالت سازمانی است افزود: شایستگی‌ها و مهارت‌های مورد نیاز برای تصدی هر کدام از  مشاغل مدیریتی باید از قبل مشخص و تدوین شود.

متقی نیا با تأکید بر ضرورت آموزش مدیران توانمند و همچنین هدایت کارکنان بانک بر اساس توانمندی های آنان در مسیرهای درست شغلی تصریح کرد: کانون های ارزیابی بستری را فراهم می کنند تا هر کدام از کارکنان از نقاط قوت و ضعف خود آگاه شوند و برای بهبود توانمندی های خود تلاش کنند.

بر اساس این گزارش ، جلسات کانون ارزیابی بانک کشاورزی با هدف سنجش شایستگی کاندیداهای تصدی پست‌های معاونت از مدیریت‌های استانی این بانک،۱۴ تا۱۶ تیرماه، برگزار و  گزارش عملکرد و برنامه‌های آتی کانون توسط محمد رضائی،  مدیر کانون ارزیابی بانک کشاورزی به همراه ارزیابان این کانون ارایه شد.

این گزارش می افزاید؛ در کانون ارزیابی بانک کشاورزی، شایستگی‌های کارکنان به صورت چندجانبه و بر اساس شاخص های علمی و همچنین تمرین‌هایی شامل: تمرین کار گروهی، ایفای نقش، مصاحبه، تمرین نوشتاری و آزمون روانشناسی مورد سنجش قرار می‌گیرد و کارکنان شایسته برای انتصاب در مشاغل مدیریتی پیشنهاد می‌شوند.

 

روابط عمومی و همکاری‌های بین الملل بانک کشاورزی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied