شمانیوز
شما نیوز

در نشست هم اندیشی هیئت مدیره و مدیرعامل فولاد اکسین با معاونان و مدیران شرکت مطرح شد؛

تعلق و تعصب به خانواده فولاد اکسین استراتژی بهترشدن وضعیت شرکت است

فولاد اکسین شنبه اول مرداد ۱۴۰۱ جلسه هم اندیشی ارکان تصمیم ساز و اجرایی شرکت اعم از اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونان، و مدیران برگزار شد، در این نشست رئیس هیئت مدیره جناب آقای محمدی، مدیرعامل شرکت آقای صادقیان، اعضای هیئت مدیره آقایان نمازی، جنتی، و ایزدیان حضور داشتند و به ارائه نظرات خود پرداختند.

تعلق و تعصب به خانواده فولاد اکسین استراتژی بهترشدن وضعیت شرکت است

فولاد اکسین شنبه اول مرداد ۱۴۰۱ جلسه هم اندیشی ارکان تصمیم ساز و اجرایی شرکت اعم از اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل، معاونان، و مدیران برگزار شد، در این نشست رئیس هیئت مدیره جناب آقای محمدی، مدیرعامل شرکت آقای صادقیان، اعضای هیئت مدیره آقایان نمازی، جنتی، و ایزدیان حضور داشتند و به ارائه نظرات خود پرداختند.

در ابتدای این نشست محمدی رئیس هیئت مدیره فولاد اکسین ضمن خوش آمدگویی به آقای دکتر صادقیان مدیر عامل و عضو هیئت مدیره و آقای دکتر نمازی عضو هیئت مدیره، توضیحاتی پیرامون همگرایی و هم سویی در فولاد اکسین جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده داد و افزود: علیرغم همه مشکلات و موانعی که وجود داشت در سه ماه گذشته کارکنان پرتلاش این شرکت زحمات زیادی کشیدند و دورانی که می توانست پرتنش و پر چالش باشد را با کمترین چالش پشت سر گذاشتند و تمام سعی خود را در راه رسیدن به اهداف سهامداران محترم و خدمت به مردم به کار گرفتند.

مهندس محمدی ادامه داد: در کنار هم با استفاده از پتانسیل و ظرفیت مدیر عامل محترم آقای صادقیان همه باید تلاش کنیم تا این شرکت برای سال ها و دهه های آینده رونق بیشتری پیدا کرده و با موفقیت به نسل های بعد از خود بدهیم و مسئولیتی که امروز به گردن ماست روزی به پایان خواهد رسید و این میراث باید به نسل آینده برسد.

در ادامه دکتر نمازی عضو هیئت مدیره اشاره کرد: مدیریت و کار مدیریتی یک کار جمعی و با استفاده از خرد گروهی ست، از این رو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت در سطح کلان می توانند در راس همکاری همه کارکنان به عنوان ناظر نقش ایفا کنند.

دکتر نمازی گفت: فهم مشترک مدیریتی ارکان سازمان باعث می شود تصمیمات خروجی خوبی داشته باشد و این روال می تواند جایگاه شرکت را بیش از پیش ترقی دهد.

سپس آقای دکتر جنتی عضو هیئت مدیره اکسین ضمن خوش آمد گویی تصریح کرد: در مدت اخیر نه تنها رشد و بالندگی شرکت متوقف نشد بلکه نسبت به قبل بهتر شد.

وی افزود: هیئت مدیره پشتیبان مدیرعامل خواهد بود زیرا این پشتیبانی و حمایت در نهایت به نفع سازمان است و منافع شرکت را تامین می‌کند به همین جهت از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهیم کرد.

مهندس ایزدیان نائب رییس هیأت مدیره در خلال این نشست افزود: فولاد اکسین از دو جهت در کشور خاص است، یکی تکنولوژی منحصر به فرد و دیگری نیروی جوان و پر انرژی و خلاق این شرکت فولادی است که باعث شد اکسین هر سال رکورد سال قبل را جابجا کند.

وی اشاره کرد: خوشحالیم که اکسین از لحاظ سودآوری و هم از لحاظ تولید شرایط خوبی دارد، همچنین اورهالی که در دوره اخیر انجام شد خط تولید و میزان بهره‌وری شرکت را برای سالهای بعد تضمین نموده است.

در پایان این نشست صادقیان مدیرعامل شرکت فولاد اکسین طی سخنانی در جمع مدیران و معاونان و هیئت مدیره شرکت اظهار داشت: این مسئله بسیار حائز اهمیت است که همه خود را متعلق به خانواده فولاد اکسین می دانیم و قطعاً انرژی مثبتی که از این طرز فکر یکایک همکاران استخراج می‌شود، باعث شده تا امروز اکسین با سلامت مسیر پر مخاطره را طی نموده و جایگاه چنین جایگاهی در صنعت فولاد کشور داشته باشد.

دکتر صادقیان ادامه داد: قطعاً این روحیه باعث شد تا فولاد اکسین امروز در مسیر تعالی قرار گیرد که باعث افتخار است هر چند جای بهتر شدن و اوج گیری بیشتر با استفاده از ظرفیت های که هست، وجود دارد.

وی تصریح کرد: از هیئت مدیره محترم تشکر ویژه می کنم که در مدت اخیر در نبود مدیر عامل مسئولیت آنها دو چندان شد و از هیچ تلاشی فروگذار نکردند. امیدواریم که بتوانیم با همفکری، همکاری و هم افزایی روز به روز شرایط را بهتر بکنیم و اکسین را به یکی از شرکت های متعالی صنعت تبدیل کنیم.

وی در پایان به تعلق خاطر و تعصب تک تک همکاران به خانواده فولاد اکسین به عنوان استراتژی بهترشدن وضعیت شرکت اشاره کرد.

گفتنی است در پایان هیئت مدیره و مدیرعامل فولاد اکسین از خط تولید بازدید و کم و کیف آن در خصوص برنامه‌های آینده آنالیز نمودند.

 

روابط عمومی شرکت فولاد اکسین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied