شمانیوز
شما نیوز

اختصاصی شمانیوز/ قائم مقام موسسه اعتباری ملل تاکید کرد

تعامل با بدهکاران و پرونده های مطالباتی مشتریان

قائم مقام موسسه اعتباری ملل با اشاره بر وصول مطالبات از طریق تعامل با مشتریان، اهمیت وصول مطالبات در بازگشت سرمایه‌های راکد به چرخه تسهیلات و سودآوری را تاکید کرد.

تعامل با بدهکاران و پرونده های مطالباتی مشتریان

به گزارش شمانیوز، محمدرضا مروجی در همایش مسئولان حقوقی موسسه ملل اظهار داشت: وصول مطالبات دارای اهمیت بالایی است بدین صورت که سرمایه های راکد به چرخه تسهیلات برگردانده می‌شود و این امر موجب سودآوری موسسه خواهد شد.

همایش مسئولان حقوقی موسسه اعتباری ملل با حضور آقایان اکبری معاونت اعتبارات، صادقی‌نیا مشاور مدیرعامل در امور حقوقی، دکتر سجادی رئیس اداره حقوقی و جمعی ازکارکنان اداره حقوقی ،مناطق و حوزه ها در مشهد مقدس برگزار شد.

مروجی با اشاره بر استفاده از تجربه و خط مشی متخصصان در جهت وصول مطالبات، گفت: کمیته ها و کمیسیون‌های وصول مطالبات در حوزه ها و مناطق نقش فعال‌تری در این امر داشته باشند و پرونده‌های مطالباتی را کمتر به اداره حقوقی ارسال نمایند.

وی ضمن تاکید بر پیگیری و وصول مطالبات قبل از ورود به بحث دعاوی و حقوقی، افزود: همکاران در تعامل با بدهکاران و پرونده های مطالباتی نهایت سعی خود را بر مذاکره و گفتگو بر اساس دستورالعمل ها متمرکز سازند و بحث دعاوی را به مراحل نهایی موکول کنند.

محمدرضا مروجی در خصوص راهکارهای وصول مطالبات اظهار داشت: فرهنگ وصول مطالبات در بین همکاران باید جاری باشد و پیگیری مستمر و مداوم اقساط از ابتدای شروع اقساط از طریق شعب انجام گیرد.

قائم مقام موسسه در خاتمه ضمن تشکر از فعالیتهای همکاران حقوقی ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی همکاران به شرایط مطلوب و ایده آل مد نظر موسسه دست یابیم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied