شمانیوز
شما نیوز

افزایش خدمات رسانی خودپردازهای بانک شهر به شهروندان برای پرداخت نذورات رضوی

معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در تسهیل پرداخت نذورات به درگاه امام رئوف حضرت امام رضا (ع) گفت: هم اکنون شهروندان در سراسر کشور می توانند با استفاده از خودپردازهای بانک شهر نذورات خود به حرم رضوی در حوزه های مختلف را پرداخت کنند.

افزایش خدمات رسانی خودپردازهای بانک شهر به شهروندان برای پرداخت نذورات رضوی

حسام حبیب اله با بیان اینکه بانک شهر همواره به عنوان بانکی محبوب، شهروندمدار و نوآور در ارائه خدمات بانکی معرفی شده است، گفت: افزایش خدمات رسانی دستگاه های خودپرداز و سامانه های بانکداری الکترونیک به شهروندان را با توجه به حوزه مسئولیت اجتماعی به صورت جدی در دستور کار داریم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه افزایش همکاری ها میان بانک شهر و آستان قدس رضوی و خدمات رسانی به زائران امام رضا (ع) باعث افتخار کارکنان این بانک است، عنوان کرد: درگام نخست دور جدید همکاری ها میان دو طرف تمامی خودپردازهای بانک شهر در راستای خدمت رسانی به دوستداران و محبان اهل بیت می توانند نذورات را دریافت کنند.

حبیب اله تصریح کرد: هموطنان می توانند با استفاده از دستگاه خودپرداز بانک شهر در سه حوزه نذر هدیه به امام رضا(ع)، نذر درمان و سلامت و نذر آب برای پیاده روی اربعین؛ نذورات خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش نذر آب به نام «سقای اربعین»، خاطرنشان کرد: تمامی علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبالغ دلخواه از سوی خودپردازهای بانک شهر، به سهم خود بخشی از هزینه تامین آب آشامیدنی برای زائران پیاده‌روی اربعین حسینی را تامین کنند تا توسط خادمان در این مراسم توزیع شود.

معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر گفت: همچنین در راستای خدمت رسانی به زائران و افزایش همکاری ها میان بانک و آستان قدس رضوی؛ نذردهندگان می‌توانند در آینده نزدیک؛ از طریق دستگاه‌های پرداخت الکترونیکی غیرنقدی بانک شهر در صحن های مختلف رضوی، نذورات خود را پرداخت کنند.

حبیب اله در پایان خاطرنشان کرد: همچنین امکان پرداخت نذورات و کمک های مردمی بر بستر درگاه های دیجیتال بانک شهر همانند: اینترنت بانک، نرم افزار همراه شهر و همراه شهر پلاس فراهم شده است.

 

روابط عمومی بانک شهر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied