شمانیوز
شما نیوز

مدیرعامل پست بانک ایران :

30 طرح و پروژه بانک در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل پست بانک ایران از افتتاح 30 طرح و پروژه پست بانک ایران با اعتباری بالغ 775,000 میلیون ریال در هفته دولت خبر داد و گفت: این پروژه‌ها در هفت استان و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و بانک به بهره‌برداری می‌رسد.

30 طرح و پروژه بانک در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

بهزاد شیری مدیرعامل بانک با اعلام این خبر افزود: افتتاح 24 باجه بانکی روستایی در استان‌های سمنان، مازندران، آذربایجان شرقی، سیستان و بلوچستان،  خراسان جنوبی، هرمزگان و تهران با همکاری بانک و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی از جمله پروژه‌های قابل بهره‌برداری بانک است.

شیری با اشاره به همکاری دایره خدمات پست بانک ایران با فعالان بخش‌های صنتی و تولیدی با اعطای تسهیلات بانکی برای اجرای پنج پروژه در استان‌های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و آذربایجان شرقی گفت: احداث کارخانه‌های زغالشویی، تولید کفش احمدپور، تولید واشر صنعتی، تولید و بسته‌ بندی آب آشامیدنی و ترمینال سوکت، انواع مفصل کابل مخابراتی، کارت شبکه و مودم های مخابراتی بخشی از این پروژه‌ها است که با اعتباری بالغ بر ۶۶۰,۰۰۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد.

مدیرعامل بانک همچنین از افتتاح شعبه نسیم شهر پست بانک ایران در شهرستان بهارستان خبر داد و افزود: این شعبه با هزینه‌ 35,۰۰۰ میلیون ریالی بانک به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: با افتتاح و راه اندازی پروژه‌های پست بانک ایران در هفته دولت برای 240 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.

 

اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied