شمانیوز
شما نیوز

رییس هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای استان تهران:

مسیر بانک ملی ایران با راه اندازی فینوداد روشن است

رییس هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای استان تهران با اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری بانک ملی ایران با نام فینوداد، گفت: همین راه اندازی مرکز نوآوری و ایجاد فرصت اولیه، یک سیگنال متفاوت را به همه علاقه مندان به آینده کشور به ویژه فین تک ها مخابره می کند و امیدوارم با این نگاه جدید و متفاوت، اتفاقات خوبی برای اکوسیستم فناوری های مالی کشور رقم بخورد.

مسیر بانک ملی ایران با راه اندازی فینوداد روشن است

حسین اسلامی با بیان اینکه چند سالی است فضا از چالش های بین بانک ها و استارت آپ ها و فین تک ها به سمت همراهی و همدلی بیشتر تغییر کرده است، افزود: فضای آتی حوزه کسب و کارهای بانکی قطعا موفق خواهد بود و بانک هایی هوشمند تلقی می شوند که بتوانند ارتباطی بهتر و دقیق تر با فین تک ها برقرار کنند.

وی تصریح کرد: نکته اصلی این است زمانی که بانک ملی ایران به عنوان مهم ترین بانک دولت فینوداد را افتتاح می کند یعنی تغییر مسیر خود را به صورت شفاف کرده و به عقیده من این حرکت بسیار ارزشمند است.

اسلامی ادامه داد: نکته دیگر تصویری است که از دکتر فرزین به عنوان مدیرعامل بانک ملی ایران وجود دارد؛ ایشان فردی دانشمند، اقتصاددان و مسلط به حوزه های فناوری و بانکی بوده است. کم تر کسی را داریم که هم در حوزه های بانکی متخصص، متبحر و صاحب سابقه باشد و هم علاقه مندی و نگاه ویژه به توسعه حوزه فین تک ها داشته باشد. سکان داری ایشان توفیقات بسیار دیگری برای بانک ملی ایران خواهد داشت.

رییس هیات مدیره نظام صنفی رایانه ای استان تهران بیان کرد: شاید تا الان هیچ کسی پای فین تک ها نایستاده بود. امیدواریم تا پایان سال سرمایه گذاری، حمایت و ارتباط ویژه بدنه بانک نه فقط مدیران ارشد آن را با فین تک ها شاهد باشیم و در آستانه سال جدید، توفیقات و دستاوردهای فینوداد را جشن بگیریم.

 

روابط عمومی بانک ملی ایران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied