شمانیوز
شما نیوز

صبح امروز صورت گرفت ؛

بازدید معاون وزیر صمت از غرفه چادرملو در نمایشگاه ماینکس

صبح امروز همزمان با افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی در مصلی تهران، مهندس محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت با حضور در غرفه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جریان روند فعالیت های شرکت از جمله اقدامات عملیاتی معدن آریز( D19) قرار گرفت.

بازدید معاون وزیر صمت از غرفه چادرملو در نمایشگاه ماینکس

صبح امروز همزمان با افتتاح یازدهمین نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی در مصلی تهران، مهندس محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت با حضور در غرفه شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در جریان روند فعالیت های شرکت از جمله اقدامات عملیاتی معدن آریز( D19) قرار گرفت وگفت: تسریع در عملیات باطله برداری و دسترسی هرچه سریعتر به ذخیر سنگ آهن این معدن بسیار مهم است. گفتنی است تا کنون بیش از ۶۴ میلیون تن باطله برداری در معدن آریز انجام شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته در نیمه دوم سال ۱۴۰۲ به ذخیره سنگ آهن دسترسی می یابد.   

   شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به همراه شرکتهای عضو گروه( ارفع، غدیر، پامیدکو، سی پی جی پارس، فولاد سرمد ابرکوه، فولاد شاهرود، شرکت دشت یوز (آریز) و فلزیان  در این نمایشگاه که تا ۳۱ شهریور ما در محل مصلی امام خمینی(ره) تهران برپا است حضور دارد.

 

روابط عمومی چادرملو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied