شمانیوز
شما نیوز

کیش/

برگزاری میز خدمت این هفته با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

دومین جلسه میز خدمت با حضور علیرضا ابراهیم پور، چهارشنبه 4 آبان از ساعت 10 تا 12 در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار می شود.

برگزاری میز خدمت این هفته با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش

مرحله دوم میز خدمت این هفته با هدف سرعت بخشیدن در دریافت و رسیدگی به درخواست‌های مردمی با حضور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش برگزار خواهد شد.

همچنین نخستین ملاقات مردمی در دومین مرحله میز خدمت چهارشنبه های هر هفته در معاونت گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد.

میز خدمت آبان ماه امسال در معاونت ها و شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش "شرکت عمران، آب و خدمات، معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری و مدیریت حقوقی، امور قراردادها و املاک " چهارشنبه های هر هفته به ترتیب "یازدهم، هجدهم و بیست و پنجم" از ساعت 10 تا 12 برگزار می شود.

میز خدمت آذرماه امسال در معاونت های "توسعه مدیریت، فرهنگی اجتماعی، عمرانی و زیر بنایی و مدیریت کار و خدمات اشتغال و مدیریت بازرسی و پاسخگویی به شکایات" چهارشنبه های هر هفته به ترتیب "دوم، نهم، شانزدهم، بیست و سوم و سی ام" از ساعت 10 تا 12 جهت پاسخگویی به مطالبات مردمی و رسیدگی به مشکلات کیشوندان برگزار خواهد شد.

 سازمان منطقه آزاد کیش با برگزاری میز خدمت در چهارشنبه های هر هفته بیشتر در جریان مشکلات و دغدغه های عموم مردم جزیره در سطوح مختلف قرار می گیرد و با استفاده از فرصت مغتنمی که فراهم شده رسیدگی به مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی را در اولویت کاری خود قرار داده است.

لازم به ذکر است: مرحله دوم میز خدمت با هدف افزایش میزان رضایتمندی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، چهارشنبه های هر هفته در معاونت ها و شرکت های تابعه سازمان منطقه آزاد کیش آغاز شده است

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied