شمانیوز
شما نیوز

مالیات/

تقدیر وزیر اقتصاد از کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط سازمان امور مالیاتی

وزیر امور اقتصادی و دارایی از سازمان امور مالیاتی کشور که موفق به کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی کشور شده، تقدیر کرد.

 تقدیر وزیر اقتصاد از کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی توسط سازمان امور مالیاتی

دکتر سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی با اهدای لوح سپاس از سازمان امور مالیاتی کشور به دلیل کسب رتبه برتر جشنواره شهید رجایی در بین دستگاه‌های اجرایی کشور تقدیر کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در این تقدیرنامه، خطاب به دکتر منظور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور عنوان کرده است: جشنواره شهید رجایی فرصت مغتنمی برای سازمان‌هاست تا در فضایی آکنده از شور و تلاش در رقابتی تنگاتنگ عملکرد خود را در اجرای برنامه های اصلاح نظام اداری و تحقق ماموریت‌های سازمانی مورد ارزیابی قرار دهند. بی شک ثمره این جشنواره، بهبود عملکرد سازمانی، افزایش رضایت‌مندی و اعتماد عمومی به مثابه بزرگترین سرمایه و تکیه‌گاه کشور خواهد بود. با عنایت به تلاش ارزشمند و قابل تحسین جنابعالی و همکاران محترم‌تان در اجرای جزء «ب» بخشنامه شماره 12606 مورخ 1401/02/27 سازمان اداری و استخدامی کشور موضوع جشنواره شهید رجایی سال 1401 (نتایج ارزیابی عملکرد سال 1400) به عنوان «دستگاه برتر» برگزیده شده اید، بدین وسیله مراتب قدردانی و تشکر خود را اعلام می نمایم.

شایان ذکر است در شهریورماه سال‌جاری و در هفته دولت، رئیس جمهور با اهداء لوح سپاس از رئیس کل، مدیران و کارکنان سازمان امور مالیاتی کشور به خاطر کسب رتبه برتر ارزیابی عملکرد در هفدهمین جشنواره شهید رجایی سال 1401 و در حضور اعضای دولت، استانداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجلاس سران تجلیل کرده بود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied