شمانیوز
شما نیوز

کیش/

پیام تبریک مهدی کشاورز به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار را به جامعه پرستاری کشور به ویژه پرستاران پرتلاش و مهربان جزیره زیبای کیش تبریک گفت.

پیام تبریک مهدی کشاورز به مناسبت فرا رسیدن سالروز ولادت فرخنده حضرت زینب (س) و روز پرستار

در پیام تبریک مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز میلاد خجسته این بانوی بزرگ به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد تاریخ در صیانت از ارزش های اسلامی بهترین فرصت برای تقدیر از زحمات ارزشمند پرستاران میهن مان است. انسان های شایسته و مسئولیت پذیری که آلام بیماران را صبورانه مرهم می نهند و در روزهای سخت مهربانانه زخم های جسم و جان دردمندان را التیام می بخشند. بی تردید اجر این همه مهربانی و نیکی بی چشم داشت نزد خدای بزرگ که نیک تر از همگان شاهد شب بیداری ها و زحمات مخلصانه پرستاران است محفوظ خواهد ماند.

پرستاران زحمت کش جزیره زیبای کیش نیز در کنار ارائه خدمات مطلوب به ساکنان و گردشگران می کوشند تا با ارتقاء سطح توانمندی و مهارت های خود زمینه ساز بهبود کیفی خدمات درمانی بوده و در مسیر معرفی کیش به عنوان یکی از قطب های گردشگری سلامت منطقه ایفای نقش کنند.

با گرامیداشت یاد و خاطره پرستاران شهید مهین اسلامی به ویژه پرستاران ایثارگری که در دوران شیوع کرونا در خط مقدم مبارزه با این بیماری کشنده ایستادند و با نثار جان خویش سلامت هموطنان را حفظ کردند، از خداوند متعال برای تمامی پرستاران عزیز کشور، بهروزی، شادکامی و توفیق خدمت مستمر خواستارم.

 

مهدی کشاورز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied