شمانیوز
شما نیوز

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد؛

ضرورت برخورد جدی با گران فروشی

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در نشست ستاد مدیریت و کنترل بازار، بر ضرورت برخورد مستمر و جدی ناظران حوزه بازرگانی سازمان با گران فروشی برخی واحدهای کسب ‌و کار تأکید کرد.

ضرورت برخورد جدی با گران فروشی

سعید پورزادی دریافت  گزارش ها در خصوص گران فروشی برخی واحدهای اقتصادی سطح جزیره کیش را نگران کننده توصیف کرد و افزود: وضعیت موجود به هیچ عنوان قابل قبول نیست و ما نیازمند یک برنامه منسجم و مشخص برای بهبود نظارت ها در این زمینه هستیم و این زیبنده جزیره کیش نیست که شاهد مداخله هدفمند برای کنترل بازار نیستیم.

وی در ادامه افزود: ضروری است وضعیت بازارهای میوه و تره بار کیش هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی بهبود یابد و گران فروشی برخی سودجو به هیچ عنوان نباید تحمل شود.

پورزادی بر ضرورت کنترل بازار تا شب عید نوروز تأکید کرد و اظهار داشت: جزیره ای که مدعی توسعه گردشگری است باید برای کنترل و مدیریت بازارها و قیمت خدمات گردشگری بویژه در موضوع رستوران ها هم برنامه داشته باشد و انتظار بنده این است که با ایجاد ساز و کاری عملی، شاهد کنترل محسوس قیمت ها در کف بازار باشیم.

سرپرست سازمان در ادامه بر ضرورت مراقبت از سفره اقشار مختلف، دستور پیگیری احداث بازار میوه و تره بار را صادر کرد و از حوزه مدیریت بازرگانی سازمان خواست در این خصوص پیگیری های لازم را با جدیت هر چه تمام تر انجام دهد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied