شمانیوز
شما نیوز

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار خبر داد:

توسعه زیرساخت‌های لجستیکی منطقه آزاد چابهار

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار از توسعه زیرساخت‌های لجستیکی منطقه آزاد با اعتباری بالغ‌بر ۴۵۵ میلیارد ریال خبر داد.

توسعه زیرساخت‌های لجستیکی منطقه آزاد چابهار

عبدالحکیم آصفی با اشاره به احداث دو باب انبار سرپوشیده در محوطه انبارهای عمومی بندر شهید کلانتری گفت: این پروژه شامل دو انبار سرپوشیده به مساحت کلی ۸۰۰۰ با اعتبار اولیه ۴۵۵ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۹ آغاز شده بود که فاز اول آن با افتتاح یک باب انبار به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع در تراس A تکمیل گردیده است.

ایشان با بیان این که انبارهای مذکور با توجه به نوع طراحی، علاوه بر امکان دپوی کالا، دارای قابلیت بارگذاری کالاهای سنگین به‌صورت فله را نیز دارند.

معاون سازمان افزود با بهره‌برداری از این انبار، علاوه بر افزایش درآمدهای عملیاتی سازمان، زمینه نگهداری کالاهای تجار و بازرگانان در شرایط ایمن و مطلوب بهبود می‌یابد و از مفقود شدن احتمالی و آسیب دیدن آنها در اثر عوامل محیطی جلوگیری میگردد.

معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد چابهار در پایان گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده تا دو ماه آینده، فاز دوم پروژه که شامل یک باب انبار سرپوشیده به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع میباشد در تراس C نیز به‌منظور افزایش بیشتر ظرفیت انبارش کالاها و در راستای ارائه خدمات بیشتر به فعالان اقتصادی، به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied