شمانیوز
شما نیوز

هم‌زمان با روز ملی خلیج‌فارس در قشم صورت گرفت؛

نصب بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج‌فارس

هم‌زمان با روز ملی خلیج‌فارس، به همت هیات نجات‌غریق و غواصی منطقه آزاد قشم، بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در عمق آب‌های این خلیج در جزیره قشم نصب شد.

نصب بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج‌فارس

اسماعیل دلشاد، رییس هیات نجات‌غریق و غواصی این منطقه با اعلام این خبر گفت: این پرچم به طول 20 متر با همکاری 20 غواص جزیره و 5 غواص جانباز دوران دفاع مقدس در عمق 10 متری آب‌های خلیج همیشه فارس نصب شد.

وی با اشاره به همکاری مراکز غواصی جزیره در این اقدام افزود: نصب این پرچم در اعماق خلیج به‌گونه‌ای صورت گرفته که پرچم پرافتخار کشورمان، با جریان آب‌های خلیج همیشه فارس، همواره در اهتزاز خواهد بود.

رییس هیات نجات‌غریق و غواصی منطقه آزاد قشم هدف از این اقدام را رساندن پیامی از نسل امامقلی‌های 8 سال دفاع مقدس به نسل امامقلی‌های قدیم عنوان کرد که بر حفاظت از این آب‌وخاک همت دارند.

گفتنی است، نصب بزرگ‌ترین پرچم جمهوری اسلامی ایران به طول ۲۰ متر به همت هیات نجات‌غریق و غواصی منطقه آزاد قشم، مراکز غواصی قشم، با حضور غواصان و جانبازان دوران دفاع مقدس در اعماق آب‌های خلیج همیشه فارس و با بدرقه رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسوولان و مدیران سازمان و شهرستان، روز یک‌شنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه 1402، به مناسبت گرامیداشت «روز ملی خلیج‌فارس» صورت گرفت.

روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied