شمانیوز
شما نیوز

ماکو/

جلسه شورای حقوقی منطقه آزاد ماکو برگزار شد

جلسه شورای حقوقی منطقه آزاد ماکو با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مقامات ارشد قضایی استان و منطقه به منظور حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران در منطقه آزاد ماکو برگزار شد.

جلسه شورای حقوقی منطقه آزاد ماکو برگزار شد

حسین گروسی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو در این جلسه از تعامل خوب بین دستگاه قضا و سازمان منطقه آزاد خبر داد و گفت: رویکرد ما و دستگاه قضا وحدت، همدلی  در راستای رفع مشکلات سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است .

وی از تشکیل اتاق تسهیل و خدمات سرمایه گذاری در راستای حمایت از سرمایه گذاران منطقه آزاد ماکو خبر داد و گفت: ۱۰۰ بسته سرمایه گذاری برای برای این منطقه آماده شده و در اختیار سرمایه گذاران قرار می گیرد و از مرحله صفر تا بهره برداری کارشناسان این اتاق، همراه سرمایه گذار و برای رفع مشکلاتشان اقدام می کنند.

گروسی با بیان اینکه تمام قراردادهای منعقده در سایت سازمان قرار می گیرد اضافه کرد: همکاران ما در مجموعه منطقه آزاد ماکو با جدیت پیگیر رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی هستیم و شورای حقوقی منطقه آزاد ماکو نیز به همین منظور در این سازمان تشکیل شده است.

شایان ذکر است: در این جلسه دستور حل مشکل یکی از سرمایه گذاران هتل بیمارستان جواهر در منطقه آزاد ماکو با اشتغالزایی ۷۰۰ نفر صادر شد.

پایگاه خبری منطقه آزاد ماکو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied