شمانیوز
شما نیوز

معرفی x33 کراس

X33 کراس را بیشتر بشناسید | آخرین و تکنولوژی‌های برتر خودرو در X33 کراس + فیلم

در ویدو زیر به بررسی و معرفی بیشتر خودرو x33 کراس خواهیم پرداخت.

 X33 کراس را بیشتر بشناسید | آخرین و تکنولوژی‌های برتر خودرو در X33 کراس + فیلم

 به گزارش شمانیوز :خودرو X33 کراس، یکی از اعضای خانواده خودروهای بی‌ام‌و (BMW) می باشد که در کلاس خودروهای SUV و پنج درب جای دارد. بدنه شناور و کلید‌شستشوی فرمان، از مزایای خودرو X33 کراس است که با هدف افزایش امنیت و راحتی در کاربری آن مورد استفاده قرار می‌گیرند.  X33 کراس در دو نوع بنزینی و هیبریدی عرضه می‌شود که در نوع هیبریدی، سیستم پشتیبانی الکتریکی در حالت‌های مختلف رانندگی ایجاد شده است. استفاده از تکنولوژی‌های رانندگی خودکار و نوع ترمز، همچنین سیستم عیب‌یابی و اعلام خطا از دیگر ویژگی‌های خودرو X33 کراس است که آن را از خودروهای دیگر برتر می‌سازد. در ادامه بررسی بیشتر خودرو X33 کراس می پردازیم.

طراحی و ابعاد بدنه

همانطور که گفته شد این خودرو محصولی از نشان اومودای چری با نام اومودا ۳ است. بر همین اساس می توان المان های طراحی مشابه زیادی را با اومودا ۵ یا همان فونیکس FX در این خودرو دید. در جلو چراغ های روشنایی روز بصورت خطی طراحی شده و پایین تر چراغ های اصلی در گوشه سپر دیده می شود. خطوطی که در چراغ روشنایی روز دیده می شود را می توان در خطوط کرومی جلوپنجره هم دید و این هماهنگی خوبی را در طراحی جلوی این خودرو رقم زده است. در قسمت پایین سپر، باربند، رکاب و سپر عقب قطعاتی با رنگ نارنجی یا قرمز بکار رفته که باعث می شود چهره اسپرت تری را در این کراس اوور کامپکت داشته باشیم.

در نمای جانبی سقف منحنی و مشکی رنگ را داریم و رینگ های دو رنگ ۱۷ اینچی در این خودرو بکار رفته است. نکته مهم اضافه شدن فلاپ های برجسته مشکی رنگ روی گلگیرها است که باعث شده تا ام وی ام X33 کراس کمی پهن تر بنظر برسد و استایل کراس در این خودرو بخوبی القا شود. در عقب چراغ های به هم پیوسته را داریم که در وسط آن نشان MVM قرار گرفته است و دو خروجی اگزوز در دو طرف دیفیوزر این خودرو است تا همه جوره سعی شده باشد که این کراس اوور اسپرت بنظر برسد و در جذب بازار مشتریان جوان موفق عمل کند.

اگرچه این خودرو در سبد محصولات ام وی ام بالاتر از ایکس ۲۲ پرو قرار می گیرد و حتی نامش هم این ذهنیت را ایجاد می کند که با خودرویی بزرگ تر طرف هستیم، اما در واقع ابعاد این کراس اوور تفاوت چندانی با X22 پرو ندارد. ام وی ام X33 کراس ۴,۲۰۰ میلیمتر طول، ۱,۷۶۰ میلیمتر عرض، ۱,۵۷۰ میلیمتر ارتفاع و فاصله محوری ۲,۵۵۵ میلیمتری دارد و یک کراس اوور کوچک یا کامپکت است.

X33 کراس

کابین و امکانات

در داخل تریم دو رنگ را داریم که نسبت به آنچه در X33 قدیمی دیده می شد بسیار جذاب تر استو کابین این خودرو پیشرفت خوب چینی ها در سال های اخیر را به ما ثابت می کند چراکه المان های داخلی با دقت و به زیبایی طراحی شده اند. یک صفحه نمایش ۱۰.۲۵ اینچی در وسط سیستم اطلاعات سرگرمی را در دسترس قرار می دهد که وضوح قابل قبولی دارد و در کنار آن جلوآمپر نیمه دیجیتال را در پشت فرمان می بینیم.

بر اساس آنچه چری می گوید در طراحی داخلی و دوخت رودری ها از پوست اژدها الهام گرفته شده و نورپردازی داخلی طوری تنظیم شده تا این تودوزی ها زیبایی بیشتر داشته باشند. تنظیمات سیستم تهویه از طریق دکمه های پیانویی در پایین دریچه ها انجام می شود و در کل طراحی قابل قبولی در کابین می بینیم. در بحث امکانات هم ام وی ام X33 کراس در رده ای بالاتر نسبت به ایکس ۲۲ پرو قرار می گیرد و شما می توانید لیست امکانات این خودرو را در جدول مشخصات فنی مطالعه کنید.

X33 کراس

امکانات ایمنی و رفاهی

امکانات ایمنی چهار کیسه هوا - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
امکانات رفاهی شارژر بی سیم تلفن همراه - سانروف برقی - استارت دکمه ای - تهویه الکتریکی دستی - گرمکن صندلی های جلو - ترمز پارک برقی - حالت تیپ ترونیک جعبه دنده - تنظیم حالت رانندگی - سنسور نور - چراغ روشنایی روز - تریم داخلی چرم مصنوعی - نور پردازی کابین - جلو آمپر دیجیتال - سنسور پارک و دوربین دنده عقب - رینگ آلومینیومی - فناوری LED چراغ ها - فرمان کمکی برقی - کروز کنترل - سنسور فشار باد تایرها - قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه به نمایشگر خودرو

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied