شمانیوز
شما نیوز

معرفی KMC T9

KMC T9 با طراحی زیبا و عملکرد برتر به بازار خودرو وارد شد | KMC T9 با امکانات هوشمند و قدرت بی‌نظیر + فیلم

در ویدیو زیر به معرفی و بررسی خودرو KMC T9 کرمان موتور خواهیم پرداخت.

KMC T9 با طراحی زیبا و عملکرد برتر به بازار خودرو وارد شد | KMC T9 با امکانات هوشمند و قدرت بی‌نظیر + فیلم

به گزارش شمانیوز :KMC T9 در واقع یک خودروی پیکاپ است. این خودرو به صورت یک پیکاپ باری با ظاهر شکیل طراحی شده و توانایی حمل بار و مواد مختلف را داراست.KMC T9 یک پیکاپ باری قوی و کارآمد است که با طراحی متناسب و مناسب برای حمل و نقل بارهای سنگین و مقاومت در محیط‌های سخت عمل می‌کند.

KMC T9  با موتور قوی و امکانات مناسب باربری و جابجایی بار به صورت هوشمندانه طراحی شده است تا نیازهای حمل و نقل شما را به بهترین شکل پاسخ دهد.KMC T9 دارای فضای بزرگ باربری در بخش عقب خودرو است که به شما امکان می‌دهد بارهای بزرگ و سنگین را با راحتی و ایمنی حمل کنید. با ظاهری خوش‌ساخت و طراحی جذاب، KMC T9 نه تنها عملکرد بالا و امکانات مناسب برای حمل بار دارد، بلکه در سبک و شیوه‌ای مدرن و زیبا طراحی شده است که به آن جلب توجه می‌کند.در ادامه به بررسی و معرفی خودروKMC T9  می پردازیم. 

 بدنه کی ام سی T9

به طور کلی سبک طراحی کی ام سی T9 سعی دارد این خودرو را عضلانی ، خشن و پر ابهت نشان دهد. در نمای جلو چیزی که توجه ها را به خود جلب می کند جلو پنجره بزرگ آن است که خط افقی و نشان کی ام سی کرومی آن به خشن به نظر رسیدن آن کمک کرده است. چراغ های روشنایی روز به صورت نواری طراحی شده اند و به وسیله قابی مشکی رنگ به سپر متصل می شوند. چراغ های روشنایی اصلی بدلیل سبک طراحی روز و همچنین نوردهی بیشتر ، پایین تر از حد معمول قرار گرفته در زیر آنها چراغ های مه شکن قرار گرفته است. به طور کلی طراحی T9 در نما جلو ، چهره ای خشن و پر ابهت از این خودرو ایجاد کرده است.

سبک طراحی ظاهری کی ام سی T9 در نما های جانبی بسیار هماهنگ با طراحی دیگر بخش های این خودرو است. از طرفی خطوط طراحی استفاده شده در نما های جانبی و همچنین استفاده ترکیب رنگ مشکی با رنگ اصلی بدنه خودرو و از طرفی دیگر ارتفاع زیاد این خودرو موجب شده است این خودرو اسپرت و عضلانی تر به نظر برسد. از دیگر نکاتی که در این نما می توان به آن اشاره کرد رینگ های آلومینیومی ۱۸ اینچی این خودرو است که استفاده از تریم دو رنگ مشکی و نقره ای آن در کنار طراحی خود رینگ ها ، جلوه ی زیبایی را خلق کرده است.

اما در نما عقب شاهد طراحی ساده تری هستیم . چراغ های عقب طراحی مستطیلی شکل داشته و شبیه به KMC T8 است اما گرافیک چراغ ها KMC T9 با KMC T8 متفاوت است. سپر عقب کی ام سی T9 مشکی رنگ است که ترکیب آن با رنگ اصلی بدنه جلوه مناسبی را ایجاد کرده است. نکته مثبتی که در این نما شاهد آن هستیم وجود محل قرارگیری پا بر روی سپر به جهت دسترسی به قسمت بار این خودرو است.

KMC T9

کابین و امکانات KMC T9

درون کابین KMC T9 از سبک جدید طراحی کمپانی JAC استفاده شده است و طراحی کابین این خودرو شبیه به KMC J7 است. در قسمت بالا رودری ها از پلاستیک خشک استفاده شده است. دستگیره های درب باز کن درون قابی نقره ای رنگ  قرار گرفته اند که احساس خوبی را به سرنشینان منتقل می کند. در بخش وسط و میانه رودری ها از متریال پارچه ای نرم استفاده شده که طراحی و دوخت آن و همچنین هماهنگی ترکیب رنگ آن با تریم داشبورد و رنگ روکش صندلی ها جلوه مناسبی را ایجاد کرده است.

در بخش پایین رودری های کی ام سی T9 نیز از پلاستیک خشک استفاده شده که طراحی این قسمت بسیار ساده است. در بخش بالا داشبورد از پلاستیک خشک طرح دار استفاده شده است که سادگی این بخش را تا حدی از بین می برد. اما متریال به کار رفته در بخش میانی داشبورد متفاوت تر از دیگر بخش های داشبورد است چرا که استفاده از ترکیب های رنگی و همچنین به کار بردن متریال پارچه نرم در این بخش ، تا حدی احساس لوکس بودن را به سرنشینان القا می کند. در بخش سیستم مالتی مدیا شاهد استفاده از یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی هستیم که مشابه سبک را در KMC J7 نیز مشاهده کرده ایم.

دسته دنده این خودرو از نوع خلبانی بوده و درون قابی فلزی قرار گرفته است. در اطراف دسته دنده کی ام سی T9 دکمه های مربوط به حالت های مختلف دیفرانسیل ، ترمز پارک برقی ، اتوهلد ، حالت های مختلف رانندگی و… تعبیه شده است که دسترسی به این امکانات را راحت تر کرده است. غربیلک فرمان KMC T9 از نوع دی کات بوده و از روی کلید های تعبیه شده بر روی آن می توان به سیستم مالتی مدیا و سیستم کروز کنترل دسترسی داشت. کلاستر دیجیتال این خودرو از یک نمایشگر ۷ اینچی تشکیل شده است که گرافیک خوبی دارد و احساس خوبی را به راننده منتقل می کند.

صندلی های KMC T9 نسبت به کاربری آفرودی این خودرو بسیار مناسب طراحی شده و روکش به کار رفته بر روی آن ها از جنس چرم مصنوعی است. در میان صندلی های سرنشینان جلو محفظه خنک کننده قرار دارد که قابلیت بسیار مفیدی است که این خودرو برای سرنشینان فراهم می کند. T9 با توجه به فاصله محوری ۳۱۱۰ میلی متری خود توانسته فضای مناسبی را برای سرنشینان ردیف عقب فراهم کند .جنس و متریال به کار رفته در ردیف عقب همانند ردیف جلو است و امکاناتی مانند درگاه USB، دریچه سیستم تهویه، زیر آرنجی و جا لیوانی برای سرنشینان ردیف عقب فراهم شده است.

KMC T9

امکانات ایمنی و رفاهی KMC T8

امکانات ایمنی شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای - سامانه کنترل پایداری الکتریکی - سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی
امکانات رفاهی صندلی های برقی جلو - سانروف برقی - دسته دنده الکتریکی - ترمز پارک برقی - اتوهلد - تریم داخلی چرم مصنوعی - تنظیم حالت رانندگی - تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها ( تک دیفرانسیل عقب، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین ) - قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب - نمایشگر لمسی - تهویه اتوماتیک - کروز کنترل - نور پردازی کابین - کلاستر دیجیتال - سنسور نور - استارت دکمه ای - آینه الکتروکرومیک - فناوری LED چراغ ها - دوربین ۳۶۰ درجه - سنسور پارک جلو و عقب

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied