شمانیوز
شما نیوز

معرفی آریزو 5 اسپرت

آریزو 5 اسپرت با طراحی جذاب و قدرتی فوق‌العاده | آریزو 5 اسپرت با فناوری‌های پیشرفته و تجربه رانندگی به‌یادماندنی + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی بیشتر خودرو آریزو 5 اسپرت خواهیم پرداخت.

آریزو 5 اسپرت با طراحی جذاب و قدرتی فوق‌العاده | آریزو 5 اسپرت با فناوری‌های پیشرفته و تجربه رانندگی به‌یادماندنی + فیلم

به گزارش شمانیوز :آریزو 5 اسپرت، یک خودروی کوچک و جذاب با طراحی اسپرت است که در بازار خودرویی قرار دارد. آریزو 5 اسپرت دارای موتور بنزینی ۱.۵ لیتری است که با قدرت ۱۵۲ اسب بخار و گیربکس دوگانه‌کلاچه‌ای ترمیم شده، ارائه شده است.خودرو آریزو 5 اسپرت، با امکانات مدرنی که شامل دوربین‌های عقب، پارکینگ خودکار، سیستم هوشمند نقطه کور و سیستم صوتی با کیفیت بالا است.آریزو 5 اسپرت جدید ترین نسخه از ام وی ام آریزو 5 است که توسط مدیران خودرو و با تغییراتی جدید به بازار عرضه می شود.در ادامه به بررسی و معرفی بیشتر خودرو آریزو 5 اسپرت می پردازیم.

طراحی ظاهری آریزو 5 اسپرت

طراحی ظاهری آریزو 5 اسپرت بزرگ ترین وجه تمایز میان این خودرو و آریزو 5 های قبلی است؛ چری روی محصول جدید خود از یک کیت بدنه جدید استفاده کرده که زبان طراحی آریزو 5 S را به محصولات جدید این شرکت مثل تیگو 9 و اکسید نزدیک می کند، این کیت شامل سپر های جلو و عقب بلند با طراحی جدید  و یک جلو پنجره شبکه گریل جدید است که سازنده آن را Waterfall نامیده است. فرم طراحی خودرو تغییری نکرده و تغییرات تنها محدود به موارد ذکر شده هستند.

هر چند که طراحی خودرو امری سلیقه ای است، اما به جرئت می توان گفت این کیت بدنه و مخصوصا جلوپنجره جدید، ظاهری عجیب به آریزو 5 اسپرت بخشیده اند.

آریزو 5 اسپرت

کابین و فضای داخلی آریزو 5 S

بر خلاف ظاهر خودرو، اکنون در کابین آریزو 5 اسپرت تغییرات مثبتی دیده می شوند که باعث افزایش کیفیت تجربه رانندگی و سواری این خودرو خواهد شد؛ در یک کلام، طراحی داخلی آریزو 5 اسپرت کاملا مشابه فونیکس آریزو 6 پرو شده است.

در اولین نگاه، کنسول میانی و چینش ادوات اطراف دسته دنده مشمول تغییراتی شده اند. پنل سیستم تهویه مطبوع نیز که در مدل قبل از نوع تمام لمسی بود حالا کلید هایی لمسی با شمایلی فیزیکی شده‌اند که این موضوع احتمالا مثبت ترین بروزرسانی آریزو 5 اسپرت نسبت به آریزو 5 توربو IE چرا که استفاده از پنل لمسی تهویه مطبوع خصوصا در هنگام رانندگی کاری بسیار سخت و طاقت فرسا بود!

اضافه شدن فرمان D کات بجای غربیلک عادی نسخه قبلی نیز دیگر تغییر اتفاق افتاده در کابین آریزو 5 اسپرت است.
اما کنسول به‌عنوان استراحتگاه دست سرنشینان جلو در آریزو5 اسپرت قابل تنظیم نیست، در حالی که این امکان در آریزو5 IE وجود داشت.

آریزو 5 اسپرت

ایمنی آریزو 5 اسپرت

آریزو 5 اسپرت به 6 ایربگ برای راننده، سرنشین جلو، جانبی و پرده ای مجهز شده است. همچنین این خودرو با شرکت در تست های تصادف موسسه C-NCAP، موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده و خودرویی مطمئن در حوادث رانندگی به شمار می رود.

سیستم های کمک رانندگی نظیر سیستم کنترل پایداری ESP و سیستم کنترل کشش TCS نیز به ایمن تر کردن تجربه رانندگی با این خودرو کمک می کنند.

امکانات رفاهی آریزو 5 S

نسخه قبلی این خودرو  یعنی آریزو 5 IE در زمینه امکانات رفاهی نقص هایی داشت که برای برخی از مشتریان قابل قبول نبود؛ اما مدیران خودرو در آریزو 5 اسپرت با اضافه کردن برخی از آپشن ها نظیر گرمکن صندلی های جلو و صندلی راننده 6 جهته برقی اقدام به رفع این کمبود کرده است. البته همچنان جای خالی سنسور باران و دماسنج دمای محیط اطراف در این خودرو حس می شود!

سایر آپشن های MVM آریزو 5 اسپرت شامل شیشه بالابر های برقی، آینه های جانبی تاشونده برقی گرمکن دار، سانروف، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، کروز کنترل، سنسور نور، سیستم مولتی مدیا با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی، فرمان برقی با کلید های کنترل سیستم صوتی، درایو مود 2 حالته (ECO / SPORT)، دوربین دنده عقب، ترمز پارک برقی و اتوهلد هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied