شمانیوز
شما نیوز

معرفی چانگان هانتر

همه چیز درباره خودرو چانگان هانتر | چانگان هانتر خودرویی جدید با نمایی شیک و امکاناتی فراوان +فیلم

در ویدیو زیر به معرفی و بررسی بیشتر خودرو معرفی چانگان هانتر می پردازیم‌

همه چیز درباره خودرو چانگان هانتر | چانگان هانتر خودرویی جدید با نمایی شیک و امکاناتی فراوان +فیلم

به گزارش شمانیوز:خودروی چانگان هانتر یک خودروی پیکاپ است  که توسط شرکت چینی چانگان ساخته شده است.چانگان هانتر دارای طراحی جذاب و خطوط دیوانه‌واری است که به آن ظاهری دینامیک و شیک می‌بخشد.چانگان هانتر با موتور قدرتمند و قابل اطمینان خود، به همراه سیستم‌های پیشرفته ایمنی و راحتی، تجربه‌ی رانندگی مرغوبی را برای استفاده‌کنندگان خود فراهم می‌کند.همچنین، به لحاظ کاربری، خودروی چانگان هانتر دارای فضای داخلی بزرگی است که می‌تواند امکان حمل بار و مسافرت را فراهم کند. در ادامه به بررسی و معرفی بیشتر چانگان هانتر می پردازیم‌.

طراحی بیرونی و ابعاد
از لحاظ طراحی ظاهری، چانگان هانتر در نمای روبرو کمی متفاوت از سایر پیکاپ هاست. در این نما طراحان سعی کرده اند با استفاده از چراغ های Y شکل و جلوپنجره تماماً مشکی چهره ای متمایز برای هانتر خلق کنند. برای محافظت از لبه گلگیرها و قسمت های پایینی اتاق، از قطعات پلاستیکی استفاده شده است. چانگان می گوید کفیِ بار این پیکاپ در برابر خراشیدگی و پوسیدگی مقاومت بسیار بالایی دارد. در این بخش یک پریز با خروجی ۳.۳ کیلووات تعبیه شده که می توان لوازم برقی را به آن متصل کرد. نکته منفی درباره هانتر اینکه امکان جابجایی باری به وزن حداکثر ۴۹۵ کیلوگرم با آن وجود دارد.

چانگان هانتر در دو نسخه استاندارد و طولانی به فروش می رسد. نسخه استاندارد طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۵۳۸۰، ۱۹۳۰ و ۱۸۸۵ میلیمتر دارد. اما طول نسخه طولانی به ۵۶۳۰ میلیمتر می رسد؛ این نسخه ۱۰۰۰ یوان (۱۵۰ دلار) گران تر است. طبق انتظار در این نسخه قسمت بار بزرگ تر بوده و ۲۵۰ میلیمتر طول بیشتری دارد.

زاویه ورود و خروج پیکاپ جدید چانگان به ترتیب ۲۹ و ۲۷ درجه اعلام شده؛ با توجه به این ویژگی و فاصله زیاد کف تا زمین، هانتر نباید مشکل خاصی در عبور از پستی و بلندی ها داشته باشد.

چانگان هانتر

طراحی داخلی
در خودروهای پیکاپ معمولاً توجه چندانی به زیبایی کابین نمی شود. اما چانگان هانتر در این بین یک استثناست و طراحی داخلی از نقاط قوت آن محسوب می شود. داشبورد این پیکاپ چینی از فرم جذابی برخوردار است. غربیلک فرمان نیز خوش فرم بوده و در پشت آن پنل عریضی وجود که از دو نمایشگر دیجیتال ۷.۵ و ۱۲ اینچی میزبانی می کند. در بخش تجهیزات هم هانتر دست پر وارد میدان شده؛ کروز کنترل، مسیریاب AutoNavi، برف پاک کن های خودکار، کنترل صوتی، پشتیبانی از آپدیت های نرم افزاری از راه دور، فرمان چرمی، شارژر بی سیم ۴۰ واتی، پوشش چرم صندلی ها، گرمکن صندلی ها، سیستم صوتی با ۴ یا ۶ بلندگو (بسته به تیپ) و دریچه های تهویه برای سرنشینان قسمت عقب برخی از امکانات این پیکاپ چینی هستند.

همانطور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، چانگان هانتر در مدل پایه چیزی در حدود ۱.۱ میلیارد تومان قیمت دارد. در صورت انتخاب نسخه فول، رقم پرداختی تا ۱.۸ میلیارد تومان (۲۱۶,۹۰۰ یوان) بالا می رود.

چانگان هانتر

مشخصات فنی چانگان هانتر
در نسخه تک دیفرانسیل از چانگان هانتر، موتور برقی موجود روی محور عقب توانایی تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت را دارد. اما در نسخه های دو دیفرانسیل یک موتور برقی دیگر به محور جلو اضافه می شود. این موتور ۹۴ اسب بخار قدرت تولید می کند. در تمامی نسخه های مختلف چانگان هانتر، پک باتری لیتیوم آهن فسفات با ظرفیت ۳۱.۱۸ کیلووات ساعت وظیفه تأمین انرژی را بر عهده دارد. طبق استاندارد چینی CLTC، در صورت شارژ کامل این پک می توان تا ۱۸۰ کیلومتر مسافت را طی کرد. اما با ورود موتور ۲ لیتری بنزینی به مدار و شارژ باتری، برد حرکتی به ۱۰۳۱ کیلومتر افزایش می یابد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied