شمانیوز
شما نیوز

معرفی فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ ترکیبی از شگفتی، لوکس و فناوری | تجربه‌ای جدید با خودروی فیدلیتی پرستیژ + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی خودرو فیدلیتی پرستیژ خواهیم پرداخت.

فیدلیتی پرستیژ ترکیبی از شگفتی، لوکس و فناوری | تجربه‌ای جدید با خودروی فیدلیتی پرستیژ + فیلم

 به گزارش شمانیوز :خودروی فیدلیتی پرستیژ یک خودروی لوکس و با کیفیت بالا است که برای افرادی که به دنبال تجربه رانندگی متفاوت و لوکس هستند، طراحی شده است.فیدلیتی پرستیژ دارای طراحی شگفت‌انگیز و خطوط زیبا است که جلوه‌ای منحصربه‌فرد به آن می‌بخشد و می‌تواند نظر هر فردی را به خود جلب کند. فیدلیتی پرستیژ با قابلیت‌هایی نظیر سیستم هوشمند خودرو، فضای داخلی آرام و راحت، سیستم صوتی پیشرفته و ایمنی بالا، تجربه رانندگی لذت‌بخشی را برای صاحبانش فراهم می‌کند. با وجود هزینه بالای آن، خودروی فیدلیتی پرستیژ نمادی از عالیت و استثنایی بودن است که باعث می‌شود افراد به شدت به آن علاقه‌مند شوند و به آن ارزش دهند.در ادامه به بررسی بیشتر خودرو فیدلیتی پرستیژ پرداخته ایم.

طراحی ظاهری

فیدلیتی پرتسیژ در بخش ظاهری تفاوت بسیاری با نسخه پرایم پیدا کرده و به مراتب چهره‌ای جسورانه تر و جذاب تری را به خود گرفته است. در نمای جلو چراغ‌های اصلی طراحی کشیده تر و خشنی پیدا کرده و همچنین جلوپنجره نیز عریض تر و بزرگتر از قبل شده و باعث شده تا این خودرو بیش از پیش بزرگ و عضلانی به نظر برسد. بر روی سپر نیز ورودی هوا به همراه یک دیفیوزر کرومی در پایین‌ترین قسمت تعبیه شده‌ و طراحی نمای جلو را کامل کرده است.

طراحی قسمت عقب فیدلیتی پرستیژ نیز مانند نمای جلوی آن تا حدود بسیار زیادی تغییر پیدا کرده و ظاهر بروزتری پیدا کرده است. چراغ‌های عقب بر اساس ترند روز دنیا به صورت بهم پیوسته طراحی شده‌ و همچنین مه شکن‌های این خودرو نیز بر خلاف فیدلیتی پرایم به صورت دو نوار نازک LED پایین سپر تعبیه شده و به وسیله یک خط مشکی به یکدیگر متصل شده‌اند. اگزوزهای این خودرو به صورت دوگانه در دو طرف سپر قرار گرفته و خوشبختانه واقعی هستند. 

امکانات رفاهی و ایمنی

فیدلیتی پرستیژ در بخش امکانات رفاهی نسبت به فیدلیتی پرایم خودروی لوکس تری بوده و با امکاناتی نظیر سقف پانوراما، رادار بین خطوط و رادار نقطه کور، صندلی های برقی جلو، گرمکن صندلی های جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، سنسور نور، سنسور باران، درب صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، کیسه های هوای پرده ای، تهویه اتوماتیک دوگانه با تنظیمات مستقل برای ردیف دوم و سوم، سیستم صوتی حرفه ای، تعویض دنده از پشت فرمان، کنترل حرکت در سراشیبی، رانندگی خودکار، رادار تابلو خوان، ترمز اضطراری پارک، سامانه پیشگیری از تصادف و ترمز گیری هوشمند، نوربالای اتوماتیک، چراغ های تطبیقی جلو، پنل تهویه لمسی با نمایشگر TFT، سردکن صندلی های جلو، حافظه تنظیمات صندلی راننده، سامانه استارت مبتنی بر هوش مصنوعی، حسگر اثر انگشت و نورپردازی کابین تطبیقی عرضه می شود. 

فیدلیتی پرستیژ

مشخصات فنی

قلب تپنده این خودرو یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربوشارژر مجهز به فناوری GDi است که توانایی تولید ۱۹۷ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور را داشته و با مهندسی کمپانی اتریشی AVL همراه شده است. جعبه دنده این خودرو نیز از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه تر است که قدرت پیشرانه را تنها به محور جلوی خودرو منتقل می‌کند. 

فیدلیتی پرستیژ

قوای فنی فیدلیتی پرستیژ کاملا مشابه به خودروی فونیکس تیگو ۸ پرو محصول مدیران خودرو است که البته با توجه به اینکه فیدلیتی پرستیژ نیز یکی از محصولات زیرمجموعه چری است جای تعجبی ندارد. همچنین یکی دیگر از نکات مثبت این خودروی جذاب، جعبه دنده دوکلاچه تر آن است که برخلاف فیدلیتی پرایم دیگر دردسرهای جعبه دنده دوکلاچه خشک را ندارد. طبق اعلام شرکت این خودرو شتاب ۰ تا ۱۰۰ حدود ۹ ثانیه را داشته و همچنین مصرف ترکیبی آن نیز ۸.۱ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied