شمانیوز
شما نیوز

معرفی خودرو کیا K8

کیا K8 خودرویی زیبا و با عملکرد مدرن | رانندگی منحصر به فرد با کیا K8 + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی خودرو کیا K8 خودرو مدرن و زیبا خوایم پرداخت.

کیا K8 خودرویی  زیبا و با عملکرد مدرن | رانندگی منحصر به فرد با کیا K8 + فیلم

به گزارش شمانیوز :خودروکیا K8 یک مدل خودروی شیک و مدرن است که توسط شرکت خودرویی کیا ساخته شده است. این خودرو با طراحی زیبا و ویژگی‌های با کیفیت، نمادی از تکنولوژی پیشرفته در صنعت خودروسازی محسوب می‌شود.خودروکیا K8 دارای امکانات و ویژگی‌های جذابی است که شامل سیستم ناوبری GPS، صندلی‌های چرمی، سیستم صوتی پیشرفته، سقف شیشه‌ای برقی و دیگر امکانات راحتی و سرگرمی است. با موتور قوی و عملکرد برتر، خودروکیا K8 تجربه رانندگی لذت بخشی را ارائه می‌دهد. همچنین، با سیستم‌های ایمنی پیشرفته، ایمنی راننده و سرنشینان در این خودرو تضمین می‌شود.خودروکیا K8 به عنوان یک خودروی خانوادگی و شیک، توجه زیادی به جزئیات طراحی داخلی و خارجی خود داشته و با استفاده از مواد با کیفیت و فناوری مدرن، تجربه رانندگی لوکس و مطمئنی را فراهم می‌کند.در ادامه به بیشتر خودرو کیا K8 پرداخته ایم.

مشخصات فنی

برخلاف هیوندای و محصولات برند جنسیس، کیا به موفقیت مهمی در کلاس سدان های لوکس نرسیده است. بازار آمریکا نیز در یک دهه‌ی گذشته، توجه چندانی به کادنزا و K900 نشان نداد؛ احتمالا به‌همین‌دلیل، مدیران کیا تصمیم گرفته‌اند با حذف محصولات قدیمی از چرخه‌ی تولید، نمونه‌ای کاملا جدید به سبد خود اضافه کنند.

کیا K8 با طول بدنه‌ی ۵ متر، حدود ۱۲ سانتی‌متر کوتاه‌تر از K900 است. همچنین، این خودرو پیشرانه‌ی قوی‌تر دارد و به‌جای موتور ۳/۳ لیتری کادنزا، از نمونه‌ی ۳/۵ لیتری با قدرت ۲۹۶ اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۹ نیوتن‌متر برای نسخه‌ی سفارشی بهره می‌برد. کیا K8 نخستین سدان لوکس شرکت سازنده است که آن را همراه سیستم دودیفرانسیل نیز می‌توان خرید.

محصول جدید کیا با پیشرانه‌های متنوع تولید می‌شوند. نسخه‌ی پایه برای کشورهای کمترتوسعه‌یافته احتمالا از موتور ۱/۶ لیتری ۱۲۰ اسب‌بخار برخوردار خواهد بود. در بسیاری از مناطق دنیا، این خودرو همراه پیشرانه‌ی ۲/۵ لیتری با قدرت ۱۹۵ اسب‌بخار و گشتاور ۲۴۸ نیوتن‌متر عرضه خواهد شد. هر دو مدل ۲/۵ لیتری و ۳/۵ لیتری به جعبه‌دنده‌ی هشت‌سرعته‌ی خودکار مجهز خواهند بود.

خودرو کیا K8

طراحی

در کابین، دو نمایشگر ۱۲ اینچی برای مدیریت سیستم سرگرمی و پنل پشت فرمان استفاده شده است. کیا K8 با سیستم صوتی ۱۴ بلندگو از برند بریتانیایی مریدیان (Meridian) نیز روانه‌ی بازار خواهد شد. فناوری‌های ایمنی مدرن، مثل کروزکنترل هوشمند با قابلیت افزایش و کاهش سرعت، دوربین ۳۶۰ درجه، ترمز خودکار و هشدار نقطه‌ی کور آپشن‌های سفارشی K8 خواهند بود.

سدان جدید کیا سیستم تعلیق بادی متفاوت با محصولات قدیمی شرکت سازنده ارائه می‌کند. این فناوری ارتفاع بدنه از سطح جاده و نرمی یا سختی فنرها را با‌توجه‌به سرعت خودرو تغییر می‌دهد. فروش کیا K8 ماه آینده در کره‌جنوبی آغاز می‌شود. این خودرو احتمالا نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ با قیمت پنجاه‌هزار دلار وارد بازار جهانی نیز خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied