شمانیوز
شما نیوز

کیا سورنتو

کیا سورنتو خودرویی با فناوری و طراحی شگفت‌انگیز | کیا سورنتو 2024 تلفیقی از استایل مدرن و عملکرد برتر + فیلم

در ویدیو زیر به بررسی و معرفی خودرو کیا سورنتو 2024 خواهیم پرداخت.

کیا سورنتو خودرویی با فناوری و طراحی شگفت‌انگیز |  کیا سورنتو 2024 تلفیقی از استایل مدرن و  عملکرد برتر + فیلم

به گزارش شمانیوز :خودرو کیا سورنتو یک خودرو است که توسط شرکت خودروسازی کره‌ای کیا موتورز تولید می‌شود. این خودرو دارای ظاهری شیک و مدرن، فضای داخلی فراخ و امکانات فناوری پیشرفته است.کیا سورنتو با طراحی زیبا، انعطاف‌پذیری بالا، قدرت موتور مناسب و امکانات ایمنی پیشرفته، یک گزینه محبوب برای خریداران خودروهای خانوادگی و ماجراجو محسوب می‌شود.کیا سورنتو با انتخاب‌های موتور متنوع، امکانات رفاهی بالا، سیستم‌های ایمنی پیشرفته و فضای بزرگ باربری، توانسته است جایگاه خود را در بازار خودروهای SUV برجسته کند.کیا سورنتو از جمله خودروهایی است که با ترکیب عملکرد، ظاهر زیبا و امکانات مدرن، توانسته است توجه بسیاری از مشتریان خود را جلب کند و در بازار خودروهای خانوادگی و SUV موفق عمل کند.در ادامه به بررسی و معرفی بیشتر خودرو کیا سورنتو 2024 پرداخته ایم.

امکانات و تجهیزات کیا سورنتو 2024

تغییرات سورنتو 2024 در داخل کابین بسیار چشمگیرتر است. سیستم سرگرمی قدیمی جای خود را به یک صفحه نمایش منحنی تکی 12.3 اینچی در بالای داشبورد داده که البته تنها در مدل‌های گران‌قیمت‌تر ارائه می‌شود. مدل استاندارد یک صفحه 4.3 اینچی برای راننده و صفحه لمسی 12.3 اینچی دارد.

کیا سورنتو دومین خودروی این شرکت است که از سیستم جدید Connected Car Navigation Cockpit بهره می‌برد. این سیستم قابلیت کنترل سریع، بروزرسانی از راه دور و سرعت پردازش بالاتر را ارائه می‌دهد.

یکی دیگر از امکانات جدید، سیستم کلید دیجیتالی است که اجازه می‌دهد سورنتو با گوشی هوشمند یا کارت NFC باز و راه‌اندازی شود و کاربران می‌توانند کلید را از طریق پیامک با دیگران به اشتراک بگذارند.

بسته کمکی به راننده نیز گسترش یافته و شامل تغییر خودکار خط حرکت و کروز کنترل تطبیقی با توانایی یادگیری عادات راننده و تقلید از الگوهای شتاب و ترمز وی می‌باشد.

خودروی کیا سورنتو که 21 سال در خط تولید این برند وجود داشته، قیمت پایه 41,995 پوند در انگلستان دارد. سفارشات اکنون آغاز شده و سه سطح مشخصات با شماره‌گذاری 2، 3 و 4 ارائه می‌شود.

تجهیزات استاندارد مدل شماره 2 شامل رینگ‌های 17 اینچی، چراغ‌های جلو ال ای دی اتوماتیک، صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی، برف‌پاک‌کن‌های اتوماتیک، کنترل دوگانه آب و هوا، صندلی‌ و فرمان گرمایشی جلو، اپل کارپلی و اندروید اتو بی‌سیم و کروز کنترل تطبیقی می‌باشد.

سورنتو 3 با قیمت 46,195 پوند ارائه می‌شود و شامل رینگ‌های 19 اینچی بزرگتر، صندلی‌های برقی جلو، روشنایی محیطی، صفحه نمایش دیجیتالی 12.3 اینچی راننده، سیستم صوتی پریمیوم Bose، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و تعلیق خودتراز واقعی است.

گران‌ترین مدل سورنتو 4 با قیمت 50,695 پوند دارای رینگ‌های آلومینیومی منحصربفرد، روکش چرم نپا سیاه، سیستم پارک از راه دور، پشت‌سری برقی، صندلی‌های خنک‌کننده جلو و پدال‌های آلومینیومی است.

مشخصات فنی کیا سورنتو 

کیا سورنتو 2024

سورنتو با گزینه‌های موتور 2.2 لیتری دیزلی 190 اسب بخاری، 1.6 لیتری هیبریدی بنزینی 212 اسب بخاری یا 1.6 لیتری پلاگین هیبرید 249 اسب بخاری ارائه می‌شود. دو مدل هیبریدی مجهز به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک و دیزل دارای گیربکس 8 سرعته دوکلاچه است.

مدل X-Line منحصر به بازار آمریکا، با طراحی آفرود و امکاناتی مانند دیفرانسیل قفل‌شونده، سانروف سنگین و مجموعه‌ای از المان‌های طراحی آفرود از جمله رکاب‌های مخصوص، رینگ‌های ویژه و لاستیک‌های آفرود ارائه می‌شود.

این فیس‌لیفت جدید، سورنتو را به یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها در بازار شاسی‌بلندهای خانوادگی تبدیل می‌کند. با ظاهر تازه‌نفس و تکنولوژی‌های پیشرفته جدید، این خودرو می‌تواند هم نیازهای خانوادگی را برآورده کند و هم تجربه رانندگی مدرنی را ارائه دهد. قیمت نسبتاً بالا ممکن است برخی را دلسرد کند، اما ارزش افزوده‌ای که این مدل جدید به ارمغان می‌آورد، آن را توجیه می‌کند.

طراحی کیا سورنتو 2024 

طراحی ظاهری کیا سورنتو 2024 به بازار هدف بستگی ندارد، بلکه بسته به این‌که پیشرانه درون‌سوز یا هیبرید زیر کاپوت این شاسی‌بلند نصب شده باشد، تکلیف چهره آن نیز مشخص خواهد شد.

کیا سورنتو 2024 در نسخه درون‌سوز، از زبان طراحی مشترک با کراس‌­اورهای جدید کیا همچون EV9 بهره‌­مند شده است و چراغ‌های T-شکل جلو را به همراه دارد. لوگوی کیا به روی کاپوت منتقل شده و نمای جلو شامل جلوپنجره مورد بازطراحی قرار گرفته است. در تریم جدید X-Pro، رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای پهن چهار فصل ساخت بی‌اف گودریچ هم نصب می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied